Liczba postów: 66
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
0
18 z oponami 225/40 wejdą bez problemu. Z -40 nadal bedzie wysoko wiec nie ma co sie martwic. U mnie na gwincie siadło prawie 2x nizej i nie ocieram nigdzie.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
0
16-04-2017, 07:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-04-2017, 07:07 przez stefanello.)
cytat vento1982 obawiam się, że jeśli zglebisz na samych springach to to fabryczne amorki nie będą miały prawidłowego zakresu pracy. Przerabialem ten temat w w210. Założyłem sprężyny Lorinsera i była katastrofa Undecided
Najbardziej dobija na poprzecznych przeszkodach typu progi zwalniajace. Szybko z powrotem zmieniałem na ori.
Ale fakt.... Efekt wizualny bajka Cool
[/u]
Ile osób tyle opnii ja mialem w Sharanie sprężyny Eibach-a -40 na zwykłych jeszcze nawet fabrycznych zmęczonych już amortyzatorach i było pięknie. Pozbylem się sprężyn tylko dlatego że miałem dokładkę zderzaka przedniego i 4-5 razy do roku musialem go kleić.Oryginalne zawieszenie w naszych [...] jest do bani, za miękko.
Liczba postów: 187
Liczba wątków: 3
Dołączył: May 2012
Reputacja:
3
Kolego jeśli obniżasz na samych sprężynach tak do -40mm amorkow nie trzeba ruszać, zachowują jeszcze swoją pracę, dopiero przy większych obniżeniach, należy zmienić amortyzatory
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2017
Reputacja:
0
Przy większych obniżeniach polecam zwrócić uwagę na amortyzatory.