Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
27-06-2018, 23:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-06-2018, 23:08 przez mamwi.)
Hmm, poczytałem lekturę i stwierdzam, że doszedłem do tych samych wniosków. Albo grzać nakrętkę małym palnikiem, albo rozciąć kielich. Qurva, w moim od nowości nakrętki nie ruszane (10 lat), a prawe łożysko się blokuje... Wie ktoś jakie nakrętki tam idą? Żebym mógł kupić na wymianę.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Wczoraj zrobiłem prawą stronę. Grzanie nie ma sensu, bo nie ma za co przytrzymać amora, żeby się nie obracał. Jedyna słuszna droga to nacięcie kielicha "na słoneczko", zagięcie do środka i wyjęcia całego McPersona. Dalej to pestka. A z lewej strony urwała się śruba na zwrotnicy. Jutro kupię drugą śrubę i wiertła, to zrobię lewą stronę.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Grzałka indukcyjna by trzeba było podgrzać ale nie wiem czy nawet taka grzałka jak babcie grzeją sobie herbatę bym nie spróbował. palnikiem tam nie ma jak podejść. Choć osobiście to jeszcze bym dospawal kawałek pręta na górę tu gdzie jest koniec goleni a pod nią ta nakrętka. Raz że nagrzeje ten element a dwa nie będzie się goleń kręcić. Kluczem odkręcić nakrętkę a potem szlifierka prosta tzw paluszkowa bym ten pręt zeszlifowal.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.