Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Apr 2017
Reputacja:
0
Zrobisz jak uważasz, ale ja tam bym raczej nie stosował silikonu. potem wyjeci jakas pozostałość do środka po pewnym czasie się odczepią jakieś drobinki i będą krążyć.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Silikon nic zlego nie zrobi. Wiele marek ma i pokrywy zaworowe tylko na silokon kladzione i miski olejowe.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
Wszystko zależy od tego ile tego silikonu damy.
U mnie kiedyś w BMW E21 ktoś składał silnik na silikon i dał go tyle co w okna - jak wyszedł to znaczy że wszędzie dotarł, było go tam tyle że zapchał smok oleju i zatarł się silnik.
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
(04-04-2017, 23:30)schak napisał(a): Wszystko zależy od tego ile tego silikonu damy.
U mnie kiedyś w BMW E21 ktoś składał silnik na silikon i dał go tyle co w okna - jak wyszedł to znaczy że wszędzie dotarł, było go tam tyle że zapchał smok oleju i zatarł się silnik.
e34 to samo mnie spotkalo ;/
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
05-04-2017, 22:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-2017, 22:11 przez tolus24.)
Witam.
W grupie vag-a wycieki spod uszczelki pokrywy zaworów najczęściej są spowodowane odkształceniem "plastikowej" pokrywy, a nie samym stwardnieniem uszczelki, wymiana tylko uszczelki pomaga zazwyczaj tylko na chwilę, aby całkowicie pozbyć się problemu trzeba wymienić pokrywę + uszczelkę, co w oryginale kosztuje niestety ładnych kilka stówek. Zanim wymienimy uszczelkę trzeba sprawdzić powierzchnię przylegania pokrywy, przymiarem liniowym + szczelinomierz, z doświadczenia, przy nierówności pokrywy większej niż 0,1mm, wymiana samej uszczelki mija się z celem, trzeba by stosować silikon, co nie jest zalecane/wskazane ze względów już tu opisywanych. Zasada jest tak, że przed wymiana mierzymy powierzchnię przylegania zarówno pokrywy, jak i górnej powierzchni głowicy i dopiero na podstawie tych danych podejmujemy decyzję co do sposobu naprawy, wyjście z założenia, że jak cieknie, to trzeba wymienić uszczelkę, najczęściej kończy się szybkim powróceniem problemu.
Pozdrawiam
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
06-04-2017, 06:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-04-2017, 06:27 przez wesol.)
0.1 mm to ma wiekszy juz odchyl nowa pokrywa z magazynu vaga. 1 mm to sie moge jeszcze zgodzic. Problememe tak naprawde nie jest pokrywa a kolki dystansujace w pokrywie. Na nich sa gumki ktore sie plaszcza i nawet jak docigniesz na srubach na maxa to pokrywa nie jest docisnieta. Mowa o pokrywie w tdi PD bo w 1.8T jest pokrywa metalowa a nie plastikowa.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
Witam.
Zgadza się co do tych dystansów, to "przez nie" jest brak "korekcji" dociśnięcia dlatego powierzchnie muszą być równe, zarówno plastikowe jak i metalowe. Przy nierównościach 1mm i więcej nie zdarzyło mi się aby bez wycieku auto pojeździło dłużej niż kilka miesięcy ale nie robię tego wiele więc nie będę się upierał, zwracam tylko uwagę na problem.
Pozdrawiam.