Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zacinająca się turbina?
#11
Witam! Dziękuje za podpowiedzi. Myślę że mój problem to chyba naturalnie zużywające się elementy ruchu kierownic (230kkm) - luzy będą powodować zmniejszenie oporów spalin (zwiększenie wydajności) - zastanawiam się nad niewielką korektą regulacji max (zmniejszeniem) kąta dźwigni oraz sprawdzeniem ruchu sztangi tzn. podciśnień w skrajnych położeniach. Jeżeli ktoś może potwierdzić to dla kkk początek ruchu -0,1bar, koniec -0,55bar całkowity ruch ok1,5cm.
Dołączam jeszcze loga jazdy na tempomacie.


Załączone pliki
.xlsx   tempomat.xlsx (Rozmiar: 16.32 KB / Pobrań: 3)
Odpowiedz




#12
Gdzies mialem te cisnienia ale generalnie wazne jest wysterowanie n75. Mysle ze z racji tego ze te turbiny i tak sa zamienne miedzy soba na garretta a tam jest-0.65 b to tak bym to ustawial. Z tym ze jak jest luz to nic to nie pomoze. Jesli masz na -0.50 ustawione to ja bym wydluzyl sztange. Generalnie gruszke przeropowal bo ostatnio robilem w leonie arl to grucha troche sie zacierala.
Turbo wyciagnac i zrobic z nim pozadek i bedzie dobrze. Tak samo z egr.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#13
Witam! Dziś przeregulowałem było -0,55 nastawiłem zgodnie z sugestią Wesol -0,65 oraz założyłem krezę na EGR. W zał log na czwórce. Jak pojeżdżę to zobaczymy czy będzie "czkawka". Dzięki za rady.


Załączone pliki
.xlsx   czwórka h.xlsx (Rozmiar: 36.18 KB / Pobrań: 6)
Odpowiedz
#14
Tak z dolu widac falowanie. Luzy raczej nie sa duze bo pozniej juz sie stabilizuje. To wynika z tego ze kierowniczki juz sie otwieraja dosc mocno i o ile z dolu zamkniecie ich z 5% maxa na np 10% maxa to duza zmiana tak przy duzych obrotach 70 czy 80% to zadna roznica.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Turbina przeładowuje na 1 biegu marti 6 3,843 10-09-2015, 08:51
Ostatni post: marti

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości