23-01-2016, 06:14
Tak jeden pod plus po stacje a drugi pod pozycję lub mijania by zapalenie świateł mijania powodowało wyłączenie dziennych.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Światla do jazdy dziennej - podłączenie
|
23-01-2016, 06:14
Tak jeden pod plus po stacje a drugi pod pozycję lub mijania by zapalenie świateł mijania powodowało wyłączenie dziennych.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
23-01-2016, 12:59
Czy u was też jest tak że jak świecą światła dzienne to na fisie wyświetla się wskaźnik przepalonej zarowki? Montował je wcześniejszy właściciel i nie wiem jak ma je podlaczone. Wszystki swiatla mam sprawne i czasami po wlaczeniu swiatel mijania ta ikonka znika a czasami nie. A denerwuje mnie to strasznie.
23-01-2016, 14:06
(23-01-2016, 05:43)mati667 napisał(a): nie kolego + musisz wpiąć pod prąd który pojawia się po włączeniu stacyjki, chyba ze są tez światła z modułem który po zwiększeniu napięci dawanego przez alternatorCo prawda teraz nie będę zakładał tych świateł, ale zrobię to sobie na wczesną wiosnę, i teraz pytam z ciekawości. Gdzie najbliżej znajdę jakiś + żebym mógł się do niego spokojnie wpiąć.?
ja kolego Puściłem kable do bezpieczników i podpoiłem się bypassem http://allegro.pl/bypass-bajpas-uni-doda...57922.html
23-01-2016, 18:38
(23-01-2016, 18:04)mati667 napisał(a): ja kolego Puściłem kable do bezpieczników i podpoiłem się bypassem http://allegro.pl/bypass-bajpas-uni-doda...57922.htmlCałkiem fajnie rozwiązanie, tą czarną obudowę można gdzieś dowolnie wpiąć w wole miejsce? Czyli ciągnąłeś plusa od lamp aż do wnętrza ?
23-01-2016, 18:55
(23-01-2016, 18:38)ULTRA napisał(a): Całkiem fajnie rozwiązanie, tą czarną obudowę można gdzieś dowolnie wpiąć w wole miejsce? Czyli ciągnąłeś plusa od lamp aż do wnętrza ? wpinasz tam gdzie jest + od stacyjki nie musi być wolny. tak puściłem 2 kabel do wnętrza bo jeszcze podłączyłem się przez bypassa do oświetlenia deski rozdzielczej wtedy po włączeniu postojówek gasną dzienne
21-01-2018, 01:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-01-2018, 01:17 przez buli3miasto.)
Plus do dziennych można wziąć z włącznika świateł i będzie to jak z fabryki. Jest tam styk TFL (pin nr. 3 we wtyczce włącznika) przeznaczony do świateł dziennych. Prąd pojawia się po przekręceniu kluczyka i znika po przekręceniu włącznika świateł na pozycje lub mijania.
To opcja jak ktoś chce mieć fabrycznie tylko DRL, które nie będą świeciły się z postojowymi.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Światła do jazdy dziennej! | Sharuś | 61 | 24,060 |
11-04-2024, 10:20 Ostatni post: wesol |
|
podłączenie światełek :) ? | szczodry | 4 | 3,590 |
23-03-2012, 08:09 Ostatni post: bobbudow |