Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Światla do jazdy dziennej - podłączenie
#31
Tak jeden pod plus po stacje a drugi pod pozycję lub mijania by zapalenie świateł mijania powodowało wyłączenie dziennych.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#32
Czy u was też jest tak że jak świecą światła dzienne to na fisie wyświetla się wskaźnik przepalonej zarowki? Montował je wcześniejszy właściciel i nie wiem jak ma je podlaczone. Wszystki swiatla mam sprawne i czasami po wlaczeniu swiatel mijania ta ikonka znika a czasami nie. A denerwuje mnie to strasznie.
Odpowiedz
#33
(23-01-2016, 05:43)mati667 napisał(a): nie kolego + musisz wpiąć pod prąd który pojawia się po włączeniu stacyjki, chyba ze są tez światła z modułem który po zwiększeniu napięci dawanego przez alternator
zapalają się ale jak są same przewody to musisz wpiąć się po + od stacyjki
Co prawda teraz nie będę zakładał tych świateł, ale zrobię to sobie na wczesną wiosnę, i teraz pytam z ciekawości. Gdzie najbliżej znajdę jakiś + żebym mógł się do niego spokojnie wpiąć.?

Odpowiedz
#34
ja kolego Puściłem kable do bezpieczników i podpoiłem się bypassem http://allegro.pl/bypass-bajpas-uni-doda...57922.html
Odpowiedz
#35
(23-01-2016, 18:04)mati667 napisał(a): ja kolego Puściłem kable do bezpieczników i podpoiłem się bypassem http://allegro.pl/bypass-bajpas-uni-doda...57922.html
Całkiem fajnie rozwiązanie, tą czarną obudowę można gdzieś dowolnie wpiąć w wole miejsce? Czyli ciągnąłeś plusa od lamp aż do wnętrza ?
Odpowiedz
#36
(23-01-2016, 18:38)ULTRA napisał(a): Całkiem fajnie rozwiązanie, tą czarną obudowę można gdzieś dowolnie wpiąć w wole miejsce? Czyli ciągnąłeś plusa od lamp aż do wnętrza ?

wpinasz tam gdzie jest + od stacyjki nie musi być wolny. tak puściłem 2 kabel do wnętrza bo jeszcze podłączyłem się przez bypassa do oświetlenia deski rozdzielczej wtedy po włączeniu postojówek gasną dzienne
Odpowiedz




#37
   
   
Odpowiedz
#38
Plus do dziennych można wziąć z włącznika świateł i będzie to jak z fabryki. Jest tam styk TFL (pin nr. 3 we wtyczce włącznika) przeznaczony do świateł dziennych. Prąd pojawia się po przekręceniu kluczyka i znika po przekręceniu włącznika świateł na pozycje lub mijania.

To opcja jak ktoś chce mieć fabrycznie tylko DRL, które nie będą świeciły się z postojowymi.
[Obrazek: 6d2ac78a62ed.jpg]
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Światła do jazdy dziennej! Sharuś 61 24,060 11-04-2024, 10:20
Ostatni post: wesol
  podłączenie światełek :) ? szczodry 4 3,590 23-03-2012, 08:09
Ostatni post: bobbudow

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości