Ocena wątku:
  • 18 głosów - średnia: 3.17
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
skoki obrotów przy wysprzęglaniu
#1
Witam mam problem ponieważ jak wysprzęglam bieg obroty silnika spadają poniżej 800 - 700 obrotów powodując wrażenie przygaszania auta (raz nawet zgasł) a następnie wracają do swoich 900 obr. i silnik zachwuje się wzorowo. Nie wiem co jest a robi się to lekko denerwujące! Proszę o pomoc!!!
Odpowiedz




#2
Jaki masz silnik benzyna + gaz czy klekota?
SHARAN 1.9 TDI 110KM 1998r


http://images.chomikuj.pl/button/Jabol2.0.gif[/IMG][/URL]

http://www.ekobris.pl Sprzątanie biur,hal,osiedli Warszawa
Odpowiedz
#3
Cudowny 2.8 vr6 z instalacją gaz sekwencja stag 300.
Odpowiedz
#4
Nie wiem czy znalazłem rozwiązanie, ale pomogło, mianowicie poszukałem w necie i natknąłem sie na podobne objawy które były związane z padniętym przepływomierzem, odpiąłem wtyczkę od przepływki i pomogło jak ręką odjął, przy wysprzęglaniu obroty spadają do swoich 900 obrotów i jest wszystko wporządku. Tylko nasówa się kolejne pytanie czy rzeczywiście pogła pójść przepływka?
Odpowiedz
#5
W Omedze B przepływke przez 4 lata dwa razy zmianiałem ,też w gazie była.
Tylko że raz to mi przepływka się rozpadła po strzale w filtr powietrza.
SHARAN 1.9 TDI 110KM 1998r


http://images.chomikuj.pl/button/Jabol2.0.gif[/IMG][/URL]

http://www.ekobris.pl Sprzątanie biur,hal,osiedli Warszawa
Odpowiedz
#6
Tu na szczęście jest sekwencja także strzału nie powinno być, ale podejżewam, że jednak przepływka mi padła, pewność uzyskam po podłączeniu do kompa.
Odpowiedz




#7
mam auto z silnikiem 1,8 t i podobny problem komputer nie pokazuje żadnych błedów a silnik po wysprzegleniu warjuje .
Odpowiedz
#8
lambda do wymiany. Odpioles przeplywke to i nie wszystko dziala. Przeplywka to jedno z tych rzeczy ktore sie nie psuja tutaj. kto wie czy nie jedyna.
Odpowiedz
#9
Miałem ten problem u siebie - po odpytaniu brak błędów, czasem wywalało że jakiś "wyłącznik sprzęgła" ?? nie wnikałem - 63 zł w serwisie i wymieniłem, i przygazówki przy zmianie się skończyły. Co do obrotów - z tego co wiem VR6 wolne obroty ma pomiędzy 620 a 780, i takie są u mnie, i wtedy to silniczysko mruczy idealnie. Niestety po otruciu gazem czasem lubią wzrastać do 850-950, i wtedy wywala mi błąd o jakiś za wysokich obrotach na biegu jałowym. Dużo się poprawiło po wizycie na hamowni i poprawie programu w sterowniku gazu, jednak mniemamy z kolegą że głównym problemem nie-idealnych wolnych okazał się sposób umieszczenia wtrysków gazu - są w pewnej odległości od kolektora, chwilowo brak koncepcji co z tym dalej zrobić, jak coś wymyślimy to dam znać.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zaślepką na wybieraku biegów przy skrzyni Krzysztof79 10 2,596 13-07-2021, 19:24
Ostatni post: Krzysztof79
  Spadek obrotów 1.8 T krzys-k2 0 745 27-01-2020, 17:50
Ostatni post: krzys-k2
  SGA 2.0B - szrapanie przy dodawaniu/odejmowaniu gazu Tornado 13 4,473 25-07-2019, 18:29
Ostatni post: marcin_j23
  2.0 ATM tryb awaryjny przy predkosci 140km h Artur 78 2 1,579 14-05-2018, 21:45
Ostatni post: markiz323
  ADY - błąd 00515 czujnik Halla i odciecie przy 4500 obr walus501 12 10,258 01-02-2018, 17:11
Ostatni post: muzyk411
  1.8T dławi sie od 2400 obrotów i dziwny zapach w kabinie djdarek 5 2,963 11-10-2017, 14:59
Ostatni post: Ars
  Benzyna - niebieski dymek przy odpalaniu/po dłuższym postoju itp. fazacool 7 5,535 23-02-2017, 15:57
Ostatni post: orson06
  Problemy przy odpalaniu djdarek 0 1,126 23-01-2017, 22:46
Ostatni post: djdarek
  Galaxy mk1 2,8 vr6 Cieknie olej przy niskiej temperaturze Kamilos 4 2,266 16-10-2016, 14:58
Ostatni post: Kamilos
  dziwne odgłosy przy przyspieszaniu misiek19812 8 3,640 01-09-2016, 18:49
Ostatni post: misiek19812

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości