Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opony made in CHINA
#31
Ja też mam imperiale ecosport 2 225.40.18 takie już miał. Jak kupiłem auto. Opony 0417 do tej pory na nich zrobione 15 tysięcy i nie ma z nimi żadnych problemów ciche i dobrze trzymają. Patrząc na koszt takiej opony kupowanie jakieś używki z Niemiec od wulkanizatora uważam Jest bez sensu
Odpowiedz




#32
A co powiecie o Barum Polaris 3 - czy to dobre opony na zimę? No i gdzie s produkowane?
Odpowiedz
#33
Gdzie produkowane to już chyba nie ma znaczenia. Kiedyś miałem uniroyale i te z Niemiec miały wadę a te produkowane w Czechach nie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#34
(08-04-2018, 16:21)ULTRA napisał(a): Miał ktoś do czynienia z ZETTEX'ami HP1000, lub IMPERIAL'ami Ecosport 2 ??.



Pewnie sporo po czasie, ale może przyda się innym.

Jeżdżę teraz trzeci sezon na Zetex HP1000 215/55 R 16 97W (zamontowane na tył), łącznie jakieś 20 tys km zrobione. Na tyle dobrze się sprawowały, że jak skończyły się z przodu GoodYeary,to też chciałem kupić HP1000, ale ich cena mocno skoczyła, a pojawiły się Zetexy z nowszym bieżnikiem HP2000 i takie kupiłem na przód.
Opony ciche, miękkie, nie znikają za szybko, HP1000 dobrze zniosły dwie zimy w garażu - nie odkształciły się, nie spękały. Wszystkie dały się dobrze wyważyć.
Koszt zakupu - 170 zł za sztukę Zetexa przy 450 zł za GoodYeara.

Co do chinoli - mój wulkanizator mi powiedział, że przestał sprowadzać używki z Niemiec - sprzedaje chińczyki. Bo skoro latają w kosmos, to kawałek gumy też potrafią zrobić.
Z moich obserwacji - Niemcy od co najmniej 10-15 lat jeżdżą na chińczykach, i to szybkimi i drogimi autami. Tylko my nadal uważamy, że trzeba się szarpać na markowe.
Transport ciężarowy i autobusowy też w 50% jeździ na chińczykach.
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Piszę poprawnie po polsku.

kiedyś Galaxy 2,3 i Sharan 1,8, teraz MB R500
Odpowiedz
#35
Odkopuję stary temat, żeby mieć takie poczucie obowiązku aktualizowania moich przygód z oponami.

Zachęcony niezależnymi testami kilku autorytetów (moich znajomych związanych z branżą automotive w tym serwisant z VW, mechanik garażowy i mechanik z ASO) oraz opiniami w intenretach, w tym z tego forum, kupiłem
Zeetex HP2000 VFM 215/55 R16 97 Y XL 836zł komplet na Oponeo


Chciałem się zmieścić w 1000zł, a przeskok cenowy był dość duży -jak nie ten zestaw, to kolejny już był poza moim budżetem. Wymagania mam normalne, auto eksploatuję bardzo spokojnie, więc zobaczymy, co z tego będzie.
Założone nówki sztuki, produkcja 2101. Od założenia 15 maja zrobiły już 500 km w trasie i 50 po mieście.

Przy wyważaniu nie było kłopotów, odważniczki symboliczne jakie widziałem, to największy zapamiętałem 0 / 35 g na którymś kole.

Jak nic nie będę pisał, to albo nie ma o czym, albo jest, ale już nie ma komu pisać TongueBig GrinHuhRolleyes
Nie no, mam zamiar przeżyć te opony ; )
Odpowiedz
#36
Ja nadal ujeżdżam w Sharanie moje Zeetexy. Nadal mają się dobrze.
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Piszę poprawnie po polsku.

kiedyś Galaxy 2,3 i Sharan 1,8, teraz MB R500
Odpowiedz




#37
Z powodów jak Kolega powyżej założyłem Imperial Ecodriver.
Jeździ się... jak na oponach. Okrągłe są... eee... co by tu o nich jeszcze...
Na pewno lepsze nowe "chińczyki" niż łyse super-duper-markowe.
Odpowiedz
#38
Też śmigam na imperialach wielosezonowych. póki co też pozytywnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#39
Imperiale mam założone zimowe i letnie w Sprinterze 518. A ojcu takie kupiłem na zimę.
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Piszę poprawnie po polsku.

kiedyś Galaxy 2,3 i Sharan 1,8, teraz MB R500
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Opony Letnie - Kleber Dynaxer 195/65 LoweAlpine 9 6,673 15-07-2013, 14:20
Ostatni post: rafalk74

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości