Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
chlopie pisz jakos skladnie z przecinkami z kropkami bo czytam ten post po 4 razy by cos roszyfrować z tego. Mam nadziej ze to podpiecie pod vaga i odczytywanie robiles poprawnie bo dziwne zeby nie odnotowywal zadnych bledów. Jest jeszcze jakas kombinacja wciskania klawiszy i tez chyba pokaze błąd. Jak dla mnie to cos z kabloteką- zwarcie gdzies i dlatego takie cyrki. Na vagu jest tez test klimatronika wiec i mozna tego sprobowac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Sorki za skladnie z komorki pisalem. Vag byl podpiety dobrze Kilka razy sprawdzalismy. Z wszytkim innym sie laczyl. Sprawdzilem tez bezpieczniki na glownej tablicy i na tej w komorze silnika. Jest gdzies jakas inna? boto wyglada na brak zasilania. Dzieki
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
mam nadzieje ze podinales pod 08 HVAC no i najleiej kablem pod kom nie na usb bo roznie bywa czasami nie chce sie laczyc na usb. Skoro podajesz ze na innym panelu tez jest ten sam problem to znaczy ze gdzies problem lezy w kablotece lub tak jak sugerujesz w zasilaniu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
No. eszystko wskazuje ze to brak zasilania. Tylko myslalem ze ktos moze mial podobny prolem i wskaze sciezke poszukiwan, moze ktos wie ktore przekazniki odpowiadaja za ten panel albo gdzie jest zlaczka ktora mogla by sie poluzowac, bo sam sprawdzilem te dostepne kolo tablicy bezpiecznikowej i multi-function unitu. jak nie toczeka mnie tydzien z miernikiem i sprawdzanie kazdego przewodu. Dzieki