Witam wszystkich forumowiczów i prośba o odp. Sprawdzam Sharan 2005r. w Niemczech miał kilku właścicieli, niby wszystko ok , ale nurtuje mnie ta piękna kierownica. Czy jest możliwe dla tego roczniku , ze to oryginał z pakietu dodatkowego wyposażenia , czy też było coś przekładane? Nie jest to wersja specjal...
Piękne dzięki za szybką pomoc. Czekałem na odpowiedź z Niemiec, skąd ta kierownica. Obecny właściciel twierdzi, że wymienił ją na taką 4 lata temu, bo oryginał mu nie odpowiadał (chciał mieć ładną i modną). No niby pięknie , ale teraz pytanie , czy kierownice miedzy różnymi modelami tego auta odległymi w produkcji o kilka lat , można sobie tak po prostu przekładać, wiązki podłączeń poduszki są takie same? Sorry , jeżeli pytam infantylnie, ale się po prostu nie znam.
poduszka to tak jak odpalenie dynamitu. zapalnik w dynamit plus dwa kable i detonator. Dwa kable te czy tamte to nie istotne. a co do pasowania kiery na wieloklin- wiekszosc pasuje w swojej marce a nwet gdyby nie to sie dorabia/przerabia taka przelotke i po temacie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
W całej grupie VW wieloklin jest taki sam.
Ja miałem u siebie kierownicę z Audi 80 jak moją dawałem szyć.
Nie wiem od którego roku takie mocowanie jest stosowane ale dziś np. miałem Passata B5 z roku 1999 i mógłbym jego kierownicę zamontować do Sharana z 2012 roku.
Jeśli chodzi zaś o podłączenie poduszki z kierownicy o której tu mowa to jest do tego oryginalny kabelek. Mam taki u siebie w Fabii.
Jutro zrobię mu fotkę i napiszę numer.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407
Nie tak do konca w calej grupie. Pomijam juz jakies tam golfy 2 bo to zabytki od 10 czy wuecej lat ale T4 ma inny wieloklin i nie pomieszasz kier z golfem 4 czy sharanem. Ale owszem wiekszosc ma zamienne kiery.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
03-10-2017, 08:48 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-10-2017, 08:48 przez Czerwony.)
Nie byłbym taki ufny, że powód wymiany był tylko estetyczny. Takie auto warto uważniej sprawdzić, czy dzwonu nie było. Podobnie, jak przy nowych "tjuningowych" lampach w starym samochodzie.
(03-10-2017, 08:48)Czerwony napisał(a): Nie byłbym taki ufny, że powód wymiany był tylko estetyczny. Takie auto warto uważniej sprawdzić, czy dzwonu nie było. Podobnie, jak przy nowych "tjuningowych" lampach w starym samochodzie.
A ja uważam, że powód wymiany był tylko estetyczny. Jakby powodem był wypadek to dużo taniej dostałby oryginał.
Tempomaty w grupie VAG. Wiązki, montaż, kodowanie. Śląsk i okolice. 510 150 407