Witam.
Audi to nie Volkswagen Sharan, tam jest mikro włącznik w zamku klapy przedniej, tak jak w innych autach grupy vag ale nie w Sharanach, gdzie jest zwykła krańcówka i rzeczywiście w innych autach z grupy vag ten mikro włącznik potrafi dać takie objawy co wynika z jego sposobu wykorzystania/priorytetu sygnału, w Sharanie generalnie jest on wykorzystywany do alarmu i oświetlenia komory silnika jeśli występują/występuje, ja mam u siebie urwany i nie wpływa to w żaden sposób na "wskazania kontrolki", aczkolwiek w elektryce nic nie można wykluczyć, to ja nie miałem takiego przypadku w Sharanie. Zanim cokolwiek się wymieni trzeba najpierw sprawdzić instalację, a jeśli wymieniamy ten czujnik, to na nowy i oryginalny o odpowiednich numerach, a nie na używany czy zamiennik, bo potem cuda wychodzą. Jeśli się nie mylę, to w Twoim modelu krańcówka przedniej maski podaje masę na 22pin zielonej wtyczki zegarów (po prostu bezpośrednia masa jest złączana i przekazywana dalej), czujnik poziomu i/lub temperatury oleju na pin3 czujnika ma bezpośrednią masę, pin2 czujnika to sygnał na 18pin zielonej wtyczki zegarów, pin1 czujnika to zasilanie z bezpiecznika, bodajże pierwszy od lewej, w poziomym rzędzie bezpieczników, modułu centralnej elektryki. Najpierw trzeba sprawdzić ciągłość przewodów i zasilanie/masę/sygnał powyższych czujników, a potem ewentualnie wymieniać, no i szukać tu, a nie na forum Audi
. Dziwna przypadłość na tym forum, wszyscy zachwalają inne fora, co to tam nie wyczytali, a potem i tak proszą o pomoc i pytają tutaj
.
Pozdrawiam