Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2019
Reputacja:
1
Wszystko działa...po podłączeniu komputera też się żaden błąd nie pokazał.
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 22
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
1
Dobra panowie, wczoraj powalczyłem 3 godziny i wleciała wiązka kamery cofania i potrzebne dwa przewody BCM<->lampy. Więc teraz z górki. Będzie jak fabryka z edycją BCM. A tylko po to, aby lampy nie robiły cyrku jak np: "tylko przy wyłączonych światłach po naciśnięciu stopu zapalają się również światła mijania w zewnętrznych lampach. " Czytałem ze ten problem u Niemców także występuje. Fakt że do tego sposobu trzeba więcej czasu na mod, ale to zabawy z edycją bcm i sprawdzanie, czy wszystko działa jak należy.
Ja zakupiłem wtyczki i piny będę przekładał, więc powrót do starego systemu będzie utrudniony.
Liczba postów: 361
Liczba wątków: 22
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
1
Nie do końca to samo realizują, przy lampach led każda "dioda" odpowiada za swoją funkcje, (kierunek, stop, wsteczny.....itp itd), przy zwykłych lampach postojowe i stop są na jednej żarówce, postój działa na obniżonym napięciu, np 9V, a przy stopie bcm podaje 12V. Dlatego są potrzebne dwa dodatkowe przewody z bcm, których nie ma i dlatego przy zmianie Niemcy biorą go ze stopu w klapie.
Przy światłach led w bcm wyłączasz diagnoze spalonej żarówki. Bo to przecież led, co ma się spalić.
Oczywiście te lampy to takie trochę oszukane, bo kierunek i wsteczny jest na zwykłej żarówce.
Bardziej przy ledach może być info o spalonym module.
Liczba postów: 816
Liczba wątków: 43
Dołączył: Aug 2015
Reputacja:
3
Aaaa takie buty (w wersji po staremu ) . To fakt dwie funkcje są robione na jednej żarówce poprzez jej rozświetlanie . To dlatego nieczyska znaleźli półśrodek z trzecim światłem stopu .