Ocena wątku:
  • 10 głosów - średnia: 2.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
cieknący śruba spustowa miski olejowej
#11
nie ma takiej opcji by uszkodzic pompe olejowa. JEst na dole sitko odsc drobne i jedynie co to moze smok zatkać ale to musiałoby być duzo tego syfu. Ciekawi mnie ta wymiana korka-moze faktycznie pomoze. Miska z alu jest przynajmniej w tdi a korek raczej stalowy.
Myslalem by ten korek rozwiercic i z niego zrobic spust oleju. nagwintowac i wkrecic jakis mniejszy korek spustowy. Całość wkrecic na stale wlasnie na tasme teflonowa lub jakis klej wysokotemperaturowy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#12
już tłumacze - kawałek takiego drucika z naprawianego gwintu tak długo "pracował" przy tym sitku aż je przetarł i dostał się do środka pompy . W drugim przypadku przytykał je glut z silikonu . Źle bym się czuł jeżdżąc wiedząc że coś mi dynda jakieś obce ciało w misce olejowej ;-)
Odpowiedz
#13
i tak zawsze cos jest. W korku w astrze G z silnikiem X20DTL mialem seryjnie taki magnesik zainstalowany i powiem ze sporo opiłków tam było. Moze nie druciki ale sporo tego tam było. W skrzyniach to jest zazwyczaj seryjnie taki magnesik włożony co sobie zbiera opiłki. W misce czyw korku tez czasami bywaja takie rzeczy. Na allegro też mozna zakupic taki korek z magnesem gdzie auto seryjnie takowego gadzetu nie miało.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#14
co ty bredzisz
kolek mam stalowy. a miska alu wiec co poleci ?
Odpowiedz
#15
w takim razie miska poleci , kolek raczej nie poleci
Odpowiedz
#16
A sami wymieniacie olej czy ktoś inny za was to robi?? Miska i owszem jest alu, ale korek wkręcony jest nie w aluminiowy gwint tylko w zalaną tuleję stalową. Więc gwint w korku jak i w misce jest raczej jednakowej, a przynajmniej zbliżonej twardości. Gdzie się zerwie pierwszy jest raczej kwestią przypadku.
Odpowiedz




#17
Ja to wiem , wiem tez że korek jest z miększego metalu i trzeba "rzeźnika" żeby popsuł gwint w misce olejowej . pozdrawiam
Odpowiedz
#18
czasem jak uszczelka miedziana nie potrafi uszczelnić wycieku stosuje się metodę zmiękczenia miedzi, grzeje się ją palnikiem i pozostawia do wystygnięcia, zmiększa to miedz, tzw odpuszczanie miedzi, nie zawsze to pomaga, czasem jednak się zdarza
Pozdrawiam Tommi, Rybnik
http://www.pomocdrogowa.rybnik.pl/
Odpowiedz
#19
(19-12-2011, 07:55)wurba napisał(a): Miska i owszem jest alu, ale korek wkręcony jest nie w aluminiowy gwint tylko w zalaną tuleję stalową. Więc gwint w korku jak i w misce jest raczej jednakowej, a przynajmniej zbliżonej twardości. Gdzie się zerwie pierwszy jest raczej kwestią przypadku.
Dobrze gada dać mu wódki.Big Grin
To prawda jest kawałek stalowego gwintu w misce gdzie się zerwie róznie bywa ja osobiście na dzień dobry wymienił bym śrubę z podkładka bardziej prawdopodobne - bo rzeźby z pakułami , teflonem itp to raczej bym nie-robił.

Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Cieknący zacisk hamulca mirazz 12 6,848 11-09-2014, 21:07
Ostatni post: mirazz
  Luzująca się śruba tylna wahacza wojci 6 3,918 05-07-2014, 06:16
Ostatni post: wojci

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości