Witam. Kilka dni temu odebrał auto od gazownia który stwierdził że samochód nie ciągnie za bardzo i że podłączał jakiś manometr do pomiaru podciśnienia i że wynik jest 0,3 co świadczy o problemów z turbiną idąc tym tropem na oglądałem się filmików na YouTube dotyczących turbiny i chciałbym zrobić logi dynamiczne więc zapuolem lapka i tu zdziwienie nie mogę za pomocą VCDS połączyć się z blokiem 115. Mam pytanie czy ktoś rozwiązał już ten kłopot bloki działają tylko do 25. Proszę o pomoc jeżeli jest jakieś rozwiązanie.
Powinien bez problemu zlogowac grupę i 115 i 118. W szerokiej gamie silników 1.8t vaga bywało różnie. Czasem nie mają map sensora. Ja w benzynach nie gustuje bo są bardziej nieprzywidywalne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Vag polski 4.9 idzie na blok 115 i pokazuje wykres ale tam nie ma możliwości zapisania logów u mnie VCDS i vag 3.11 wykskuje jakiś komunikat o rejestracji tylko nie bardzo wiem jak to zrobić, mam jeszcze możliwość pożyczenia lapka z Delphi i kabel ale tam też nie wiem czy da się zrobić i zapisać logi.
Musi być pelnA wersja vag com. Najlepiej 3.11.2 z racji IC jest najstabilniejsza. wszelkie tłumaczone wersje są jakby dzieci tłumaczyły z przedszkola więc najlepiej wersję angielską. Nikt dla Polaczków nie będzie się pałował niestety. Vcds to kabel i program stanowiący całość a ty mówisz o vcds lite a to tylko poprostu nowsza nazwa vag com'a.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
02-06-2018, 17:23 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2018, 17:24 przez Krzysztof79.)
Zrobiłem logi na bloku 115 i mam pytanie od jakich obrotów startuje u was turbina mam wrażenie że u mnie trochę za późno się załącza proszę interpretację logów i w miarę możliwości o pomoc w rozwiązaniu problemu (logi w załączniku).
09-06-2018, 13:20 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-06-2018, 13:23 przez tolus24.)
Witam.
W 1.8T tylko po log-u 115 nie da się ocenić prawidłowo pracy silnika, dodatkowo log-owanie zostało za szybko przerwane, komplet log-ów do zrobienia to trzy grupy po dwa bloki czyli 002+033, 003+020, 115+118 w przedziale 1400-6000obr/min. Co do wstawania turbiny nie ma znaczenia czy benzyna czy diesel w tym przypadku i turbina u forumowicz wstaje za późno, prawdopodobne przyczyny to nieszczelność w układzie dolotowym włącznie ze spróchniałymi/nieszczelnymi przewodami gumowymi, przepływka, zawór DV.