Liczba postów: 37
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
witam
Przecież nie musisz wyciągać bezpieczników żeby je posprawdzać latarkę w rękę i patrz na grzbiet czy cały jest drucik ...
fotograf co ty pie...... kazdy bezpiecznik wyciągaj po kolei i sprawdz na obwód zamknięty,taki próbnik kupisz za 30zł,a bezp.wyciągaj płaskoszczypcami jak nie masz orginała
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
ryju1468 kolego opamiętaj się w wypowiedziach albo chcesz pomóc i wypowieadzasz sie z kultura i szacunkiem dla innych albo Owoc.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 37
Liczba wątków: 1
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
PRZEPRASZAM
troche mnie ponioslo,fotograf dalej nie masz racji,bylem teraz w samochodzie i sa bezpieczniki co z przodu nie widac topika tylko cyfry jaka ma moc sa tez takie co widac caly drucik,i jak go nie wyciagniesz to nie wiesz czy dobry czy spalony!
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
wiecie są samochody w których w pewnych latach mogą być bezpieczniki w innej kolejności i wtedy nawet do Książki obsługi dodają przedruk że auta ze zmianami od i tu data. Sam tak miałem W Octavii i w którymś z golfów jak się nie mylę. Co nie znaczy że tak musi być w tym przypadku.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.