Liczba postów: 617
Liczba wątków: 36
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
3
04-10-2019, 10:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2019, 10:42 przez rodzynek.)
To normalne, bo to przewód podciśnieniowy z kolektora ssącego do serwa hamulców. I ten króciec nie może być niepodłączony - szukaj jego "dalszej części", jeśli coś było, ale u mnie tam siedzi kapturek zamykający króciec.
Liczba postów: 4
Liczba wątków: 1
Dołączył: Feb 2019
Reputacja:
0
Patrząc że mamy ten sam silnik wychodzi że też powinienem go zaślepić?
przeglądałem sporo zdjęć tego silnika i właśnie nikt nie ma nic podłączone do niego a na kilku zdj go nie było tylko tak jakby owinięte taśmą.. zastanawia mnie jeszcze w takim razie po co on w ogóle skoro ma być zatkany?
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Króciec choćby po to by podłączyć vaquometr. Chyba że auto ma coś dodatkowego na wyposażeniu. Chyba podciśnieniem był sterowany też czasami mniejszy obieg wodny jak ktoś miał Webasto.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 0
Dołączył: May 2019
Reputacja:
0
Z tego co ja kojarzę, to mam to zaślepione, ale jak będę jechał na nockę do pracy to sprawdzę dla pewności bo mam ten sam silnik.