30-08-2021, 09:39
Moduł AZS? Może ABS?
Mam podobny problem co ty tylko jeszcze nie taki beznadziejny. Po prostu migają mi lampy przy oświetleniu licznika i przygasają światła przy użyciu spryskiwacza przedniego. Przy tylnym tego nie ma. Dzieje się to tylko w przypadku gdy silnik pracuje. Na wyłączonym silniku napięcia są w normie, napięcie spada delikatnie adekwatnie do obciążenia akumulatora.
Na włączonym silniku napięcia spada z 14,3V do 12,5V. Przy wyłączonych światłach mijania.
Szukam przyczyny i spadku napięcia na punktach masowych ale narazie nic nie znalazłem. Część punktów okułem na nowo, część wyczyściłem. Jedynie mi zostaje ten moduł BSI do sprawdzenia. Dziwne z tego co mówisz że zasilanie modułu 110A idzie małym pojedynczym kablem czerwonym dostępnym od strony bezpieczników... Ten też wygląda w porządku a nacięcie jest w normie. Pytanie gdzie wchodzi z niego punkt masowy..
Jeszcze jedno mi przychodzi do głowy i wykręce go w wolnym czasie i sprawdzę zimne luty. Może to to robi syf.
Kolejna rzecz jaką znalazłem to w VAGu pokazuje mi napięcia w elektryce ok 14,4V a w module silnika ok 14-14,2V.
Mam podobny problem co ty tylko jeszcze nie taki beznadziejny. Po prostu migają mi lampy przy oświetleniu licznika i przygasają światła przy użyciu spryskiwacza przedniego. Przy tylnym tego nie ma. Dzieje się to tylko w przypadku gdy silnik pracuje. Na wyłączonym silniku napięcia są w normie, napięcie spada delikatnie adekwatnie do obciążenia akumulatora.
Na włączonym silniku napięcia spada z 14,3V do 12,5V. Przy wyłączonych światłach mijania.
Szukam przyczyny i spadku napięcia na punktach masowych ale narazie nic nie znalazłem. Część punktów okułem na nowo, część wyczyściłem. Jedynie mi zostaje ten moduł BSI do sprawdzenia. Dziwne z tego co mówisz że zasilanie modułu 110A idzie małym pojedynczym kablem czerwonym dostępnym od strony bezpieczników... Ten też wygląda w porządku a nacięcie jest w normie. Pytanie gdzie wchodzi z niego punkt masowy..
Jeszcze jedno mi przychodzi do głowy i wykręce go w wolnym czasie i sprawdzę zimne luty. Może to to robi syf.
Kolejna rzecz jaką znalazłem to w VAGu pokazuje mi napięcia w elektryce ok 14,4V a w module silnika ok 14-14,2V.