Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pompowtryski
#1
Jak oceniacie stan tych wtrysków?


Załączone pliki Miniatury
       
Cogito ergo sum
Odpowiedz




#2
Opiszę jeszcze w czym jest problem. Pacjent AUY

Na ciepłym silniku co któryś raz ciężko odpalał. (obiawy zapowietrzonego układu paliwowego, trzeba było długo kręcić, łapał na jednym potem dwa odpalił i chodził nie równo aż po przegazowaniu ustabilizował obroty). Komp pokazał dwa wtryski, ale po wykasowaniu błędy nie wróciły.
Powtarzało się to coraz częściej aż zrobił się całkowicie problem z odpaleniem.
Założyłem zaworki zwrotne na przewody za filtrem, tzn. na doprowadzeniu paliwa do filtra i na przelewie na wyjściu z filtra do zbiornika. Problem rozwiązany, auto odpala i jeździ.
Niestety za wczesna euforia.
Spalanie znacznie poszło do góry.
Na postoju komp pokazuje 1,2 1,4 im dłużej jadę -czyli auto się rozgrzewa spalanie rośnie. Zatrzymując się na światłach w mieście dobrze to widać. Doszło do 2l/h.
Wyjmuję zaworki zwrotne, zakładam nowy filtr wraz z zaworkiem termicznym przelewu (podgrzewaczem paliwa na powrocie).
Odpalił od dotyku, spalanie wróciło do normy na ciepłym 0,8l/h na postoju czy biegu jałowym (jak kto woli). Zgasiłem, za półgodziny odpalam i problem z odpalaniem powrócił. Kręce, kręce łapie, łapie i odpala, po chwili wyrównuje obroty.
Czy uszczelki na wtryskach mogą być za to odpowiedzialne czy jednak nieszczelność przewodów paliwa?

Cogito ergo sum
Odpowiedz
#3
Wymień uszczelniacze na pompkach, koszt 1 kompletu BOSCH na 1 wtrysk około 35 zł i 4 szt śrub M6 x 8 zeta.
Nie pokazałeś bloku 13.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Odpowiedz
#4
To nie oringi. Jak oringi są dzuabniete to pchane są spaliny z komory spalania w układ paliwowy pompowtryskow. Im bardziej dusimy pedał gazu a auto np jedzie pod górę czy jest załadowane to dostaje takiej telepawki jakby chodziło na dwa gary i jeszcze z przerwami. Zaworki zwrotne nic tu nie dadzą. Jaki zaworek zwrotny pomoże coś jak auto stoi kilka godzin. Każdy coś tam przepuszcza nawet w tym kierunku zaporowym. Żeby zeszło paliwo to musi na jego miejsce wejść powietrze. Teraz trzeba dojść gdzie to powietrze się dostaje? Zawsze mówię wywalcie filtr paliwa całkowicie. Można rurki powrotne te co idą do tego podgrzewacza na filtrze zmostkowac jakaś rurka. Pozostałe dwie rurki czyli zasilanie z baku i rurkę do pompy tandem można połączyć np takim filterkiem od motoru itp. wtedy testujemy czy odpala poprawnie. Najlepiej to dać dwa filterki takie czyli jeden na zasilaniu i drugi na ten powrót bo będziemy widzieć gdzie się zbiera powietrze. Wtedy testy. Filterki takie nawet z przeznaczeniem do diesla to koszt 7 zł.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Pompowtryski problem sasquach 12 4,523 25-10-2017, 22:02
Ostatni post: tolus24
  Pompowtryski mykmykmyk 2 1,511 29-12-2015, 23:22
Ostatni post: Stefano
  Jakie pompowtryski krzys44 3 2,803 25-11-2013, 19:01
Ostatni post: wesol
  Pompowtryski . krzys44 28 24,619 24-05-2013, 20:07
Ostatni post: wesol
  Jakie pompowtryski krzys44 7 12,256 24-03-2012, 14:19
Ostatni post: krzys44

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości