Witam. Już przeszukałem sporo różnych tematów i nie mogę znaleźć rozwiązania mojego problemu. Mechanicy się upierają, że uszkodzone wężyki i turbo do czyszczenia.
Powiem co już zrobiłem:
1. Wymiana czujnika doładowania na nowy oryginalny bosch
2. Wymiana zaworu N-75 na nowy
3. Wymiana wężyków podciśnienia na nowe
4. Wymiana EGR na nowy
5. Wyczyszczona turbina (ma rok po regeneracji i nie była zła, wszystko pracowało lekko i sprawnie, gruszka dobra mimo to wyczyszczona)
6. szczelność węży doładowania sprawdzona kompresorem na ciśnienie 1,5 i trzyma super
7. Podciśnienie trzyma (brak nieszczelności)
8. Cały układ wydechowy nowy
9. Układ zasilania paliwem wyczyszczony, filtr paliwa nowy
10. Filtr powietrza nowy
Silnik ma moc, wszystko działa super do pewnego momentu aż zaczyna się szarpanie, to znaczy ciągnie 2 sekundy, nie ciągnie 2 sekundy i tak w kółko kilka razy i wchodzi w tryb awaryjny. Po wyłączeniu i odpaleniu ma jakby za dużo powietrza i turbina ćwierka przy nagłym puszczeniu gazu. Jeśli wyłączę silnik i postoi z 3-4 minuty to dalej wszystko działa normalnie jakby nigdy nic się nie stało.
I cała sytuacja zaczyna się od nowa.
Co to może być?
Załączam logi.
Pomoże ktoś?
http://vaglogi.pl/logs/my-logs
http://vaglogi.pl/log-008_25iJ2h.html
http://vaglogi.pl/log-010_ZZ7QUu1.html
http://vaglogi.pl/log-011_003_006_1NHpJ.html
http://vaglogi.pl/log-011_010_003_QvS061g.html
http://vaglogi.pl/log-011_010_003_B7s8if7.html
http://vaglogi.pl/log-011_010_003_3zq93O.html
http://vaglogi.pl/log-011_8K4da3.html
http://vaglogi.pl/log-011_pxcji7.html
http://vaglogi.pl/log-011_126ez.html
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_c1dF7w.html
Powiem co już zrobiłem:
1. Wymiana czujnika doładowania na nowy oryginalny bosch
2. Wymiana zaworu N-75 na nowy
3. Wymiana wężyków podciśnienia na nowe
4. Wymiana EGR na nowy
5. Wyczyszczona turbina (ma rok po regeneracji i nie była zła, wszystko pracowało lekko i sprawnie, gruszka dobra mimo to wyczyszczona)
6. szczelność węży doładowania sprawdzona kompresorem na ciśnienie 1,5 i trzyma super
7. Podciśnienie trzyma (brak nieszczelności)
8. Cały układ wydechowy nowy
9. Układ zasilania paliwem wyczyszczony, filtr paliwa nowy
10. Filtr powietrza nowy
Silnik ma moc, wszystko działa super do pewnego momentu aż zaczyna się szarpanie, to znaczy ciągnie 2 sekundy, nie ciągnie 2 sekundy i tak w kółko kilka razy i wchodzi w tryb awaryjny. Po wyłączeniu i odpaleniu ma jakby za dużo powietrza i turbina ćwierka przy nagłym puszczeniu gazu. Jeśli wyłączę silnik i postoi z 3-4 minuty to dalej wszystko działa normalnie jakby nigdy nic się nie stało.
I cała sytuacja zaczyna się od nowa.
Co to może być?
Załączam logi.
Pomoże ktoś?
http://vaglogi.pl/logs/my-logs
http://vaglogi.pl/log-008_25iJ2h.html
http://vaglogi.pl/log-010_ZZ7QUu1.html
http://vaglogi.pl/log-011_003_006_1NHpJ.html
http://vaglogi.pl/log-011_010_003_QvS061g.html
http://vaglogi.pl/log-011_010_003_B7s8if7.html
http://vaglogi.pl/log-011_010_003_3zq93O.html
http://vaglogi.pl/log-011_8K4da3.html
http://vaglogi.pl/log-011_pxcji7.html
http://vaglogi.pl/log-011_126ez.html
http://vaglogi.pl/log-013_018_023_c1dF7w.html