21-08-2020, 12:33
Witam! Uzupełniam informacje: koronka lewego przodu w jednym miejscu oraz czujnik ABS ma ślady lekkiego otarcia, po analizie bloków ABS z jazdy na tempomacie autostradą czujnik lewy przód ma sporadyczne skoki prędkości 134 138 przy podstawowym wskazie 136 (Odcinek ok 40km 45 przypadków) (prawy przód 136 oba tylne 135). Co ciekawe położenie kierownicy przy jeździe na wprost pokazuje nie 0 lecz +1,49. Mech. który ustawiał zbieżność po wymianie łożyska w tym kole mówi że taka jest tolerancja. I tu moje wątpliwości:
1.czy mech. ma rację i tak może być czy wyzerować (zaadoptować) czujnik położenia kierownicy? Jak to zrobić?
2. co robić z koronką i czujnikiem? Czy w miejscu otarcia można koronkę lekko "puknąć" ?
1.czy mech. ma rację i tak może być czy wyzerować (zaadoptować) czujnik położenia kierownicy? Jak to zrobić?
2. co robić z koronką i czujnikiem? Czy w miejscu otarcia można koronkę lekko "puknąć" ?