Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Usuwanie EGR i chlodniczka EGR
#1
Witam, przymierzam się do usunięcia EGR łącznie z resztą nie potrzebnych części typu chlodniczka i węże doprowadzające i czy mogę wykręcić te podłączenie i zaslepic blacha


Załączone pliki Miniatury
           
Odpowiedz




#2
Chodzi mi głównie czy tam jest jakiś czujnik czy tylko coś w stylu wtyczki


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#3
To zostaw bo węże wodne musisz przecie zmostkowac po wywaleniu chlidniczki. Obieg wodny musi być. Wywal egr, wywal ten wymiennik cieplny co spaliny przechodzą. W kolektorze wydechowym zaślepkę wstaw oraz tu gdzie egr klapa gaszaca też zaślepkę wstaw i po temacie.
Odpowiedz
#4
Na pewno nie będzie obiegu jak to zaslepie ? Tam jest bliżej silnika osobny dopływ
Odpowiedz
#5
A ja mam inne pytanie. Chcialbym sprobowac wymontowac zawor EGR w Alhambrze z silnikiem BRT (2.0TDI/140) i go wyczyscic. Niestety nie znalazlem zadnej instrukcji itp. Czy ktos przeprowadzal taka operacje i moglby sie podzielic wiedza? Nie wiem takze, gdzie znajduje sie zawor w tym silniku (samochod posiadam od niedawna). Bede wdzieczny za opinie, podpowiedzi itd.
Odpowiedz
#6
(03-04-2021, 23:51)tom_dresden napisał(a): A ja mam inne pytanie. Chcialbym sprobowac wymontowac zawor EGR w Alhambrze z silnikiem BRT (2.0TDI/140) i go wyczyscic. Niestety nie znalazlem zadnej instrukcji itp. Czy ktos przeprowadzal taka operacje i moglby sie podzielic wiedza? Nie wiem takze, gdzie znajduje sie zawor w tym silniku (samochod posiadam od niedawna). Bede wdzieczny za opinie, podpowiedzi itd.

Myślę że to Ci troche pomoże. Auto passat alle zawór niemal że ten sam co i w Sga. https://www.youtube.com/watch?v=CITK1lsmJec
Odpowiedz




#7
Już lepiej jak w passacie b6 2.0 tdi np BMP czy touranie np bls. Ale samo usytuowanie zaworu jest bardzo podobne jak w 1.9 tdi. Wykręcić, wyciągnąć, wymyć, złożyć i powinno śmigać.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#8
Witam! Przy okazji proponuję założyć kryzę fi 8 mm na dolocie spalin do tego zaworu. U mnie ustabilizowała pracę silnika (zanikła "czkawka") EGR pracuje w od 0 do 100% otwarcia - wcześniej do 30%.
Odpowiedz
#9
U mnie wystarczyło odłączyć i zaślepić przewód podciśnieniowy i jest spoko z EGR.Nie ciągnie syfu ze spalin i jest OK.
Odpowiedz
#10
Niestety w brt jest sterowany elektrycznie a nie podcisnieniowo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości