Liczba postów: 19
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Witam. Czeka mnie wymiana opon letnich 225/50 r17 (Continental contiseal, leciwych już) w związku z tym zastanawiam się czy nie lepiej kupić koło dojazdowe i zestaw naprawczy 7N0601703 oraz opony zwykłe (nie myślę nawet o chińskich wynalazkach) nie samouszczelniające się. Jakie opony posiadacie godne polecenia?
Pozdrawiam
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2021
Reputacja:
0
witam,
Też mnie czeka niedługo wymiana i chyba pójdę w tym kierunku:
Nexen N Blue HD Plus 215/60 R16.
Opony mają bardzo pozytywne opnie.
pozdrawiam
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jeszcze zerknij na Imperiale. Też nie są złe a cenowo dość atrakcyjne. Niby jakieś tam duńskie czy ciort się jakie ale gumuarze mówią że to chinol. Opona mocno wspierana przez Oponeo. Aktualnie w touranie testuje wielosezony imperiala.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 19
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
0
Zastanawiam się nad: hankook ventus prime3 k125, uniroyal rainsport 5, dunlop bluresponse ewentualnie Vredestein Ultrac Satin
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
A jak wyszło to testowanie imperiali i których bo wielosezonowe są dwa typy: All Season i Ecodriver. Mam czwarty rok ten drugi typ i dobrze się sprawdza, ale jak zobaczyłem cenę od jakiegoś czasu to zdębiałem - w klasie premium.
Liczba postów: 1
Liczba wątków: 0
Dołączył: Dec 2019
Reputacja:
0
Od maja testuję letnie Imperiale Ecosport 2 225/50 R17, były wtedy na oponeo coś ok. 220 zł. Na codzień jeżdżę dość spokojnie (od czasu do czasu zdarzy się dynamiczniejsza jazda) i jestem z tych opon zadowolony. Przy lipcowych upałach Alhambra nie miała tendencji do pływania w zakrętach. Na expresówce podczas ulewy przy wjechaniu z prędkością ok 110 km/h na taflę wody nadal czułem kontrolę nad autem więc wodę odbierają nieźle. Dziś podczas deszczu też dość mocne hamowanie -bez problemu. Co do poziomu hałasu nie wypowiem się bo cały poprzedni rok przejeździłem na oponach zimowych, także nie mam porównania. Podsumowując - extra stosunek jakości do ceny. Przy moim użytkowaniu, kupując zimówki, również zdecyduję się na te Chińczyki.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tez póki co nic zlego nie powiem. przy takim moim jezdzeniu po parenascie tys rocznie to umnie opony starzeją sie a nie ze sie wycierają. przejde chyba calkiem na wielosezonowe.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
Niedawno wymieniałem opony. Na Imperial Ecodriver 4S 215/55/16 przejechałem ponad 80 tys km. Myślałem o takich samych. Niestety 4S już nie produkują a seria 5S i All Season zmieniły drastycznie cenę i parametry.
O ile 4S miały index oporów toczenia C to nowe serie mają E czyli znacznie gorzej co przekłada się na wyższe spalanie. I dla mnie najważniejszy parametr głośność poprzednie 4S 68 dB a nowe 71 dB różnica bardzo duża
Ostatecznie wybrałem Nokian Seasonproof z indeksem oporów toczenia C i przyczepności B głośność 69 dB za cenę niższą od Imperiali.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nokiany sa bardzo dobre tylko bywaja mpim zdaniem za bardzo miekkie. szybko sie wycierają przez to.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
Imperiale tez miękkie a wytrzymały 5 lat