Liczba postów: 60
Liczba wątków: 14
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
0
Mam problem z jednostrefowym klimatronikiem w Sharanie 130 KM ASZ.
Układ klimatyzacji szczelny. Nabite świeżo 750 gr czynnika. Sprężarka się załącza. VAG nie wskazuje żadnych błędów. Ciśnienia po stronie niskiej 2 bar po stronie wysokiej niespełna 5 bar. Brak lub niewielkie zmiany wskazań na manometrach przy zwiększonych obrotach silnika. Klimatyzacja nie chłodzi od czego zacząć ?
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Albo sprzęgło na kompresorze się ślizga albo kompresor do luftu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,398
Liczba wątków: 21
Dołączył: Jan 2016
Reputacja:
16
20-05-2021, 09:01
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-05-2021, 09:02 przez kalamb.)
Climatronik ma dwie małe kratki po lewej i po prawej.
Za lewą kratką jest czujnik temperatury z wiatraczkiem zaciągającym powietrze na czujnik. Albo zapaprana kratka a bardziej zasyfiony czujnik i błędnie odczytuje temperaturę. Rozebrać wyczyścić powinien żyć
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
20-05-2021, 12:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-05-2021, 16:25 przez wesol.)
Owszem zawór rozprężny jak będzie cały czas otwarty to ciśnienie spada i się wyrównuje ale po mojemu to nie aż tak by to wyglądało. Na obrotach powiedzmy 2500 to by różnica była już conajmniej z 7 barów.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 60
Liczba wątków: 14
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
0
Zacznę od zaworu i osuszacza , mam niewielki problem z oringami przy zaworze rozprężnym wg etki są 2 sztuki a moim zdaniem powinny być chyba 4 sztuki. Nie rozbierałem jeszcze układu ale chciałem przygotować wszystko aby za jednym razem poskładać całość. Ma ktoś doświadczenia jak to wygląda ?