10-09-2021, 13:08
Witam, auto jak w temacie. AKumulator się rozładowuje. Diagnostyka - miernik cęgowy na plusie akumulatora i po kolei bezpieczniki. Okazuje się że jest problem z bezpiecznikiem 32. Pobór prądu w trakcie diagnostyki ogółem ~300-400 mA. Po wyciągnięciu bezpiecznika 32 - jako ciekawostka - gasną cyfry na liczniku. Upływ prądu spada do 110 mA. Taką wielkością bym się nie przejmował, bo wiem że BSI usypie się ok. godziny. Odłączałem wtyczki licznika - bez zmian.
Według dokumentacji 32 to:
32 S232 5A klawiatura, radio, telefon, multimedia, auto-diagnostyka, ABS / ESP, Climatronic
Co było ostatnio grzebane? - zmieniana kierownica na 'multimedialną', dokładany przekaźnik 451, na osobnym bezpieczniku po stacyjce - moduł klawiszy na kierownicę, dołożony konwerter dla chińskiego multimedialnego radia (zasilany z bezpiecznika bypasowego po stacyjce - odłączanie nic nie daje) - działa, tempomat - działa tylko z manetki (vcds wykrywa klawisze tempomatu na kierownicy jako radia). Koledzy na forach piszą że dziala albo tempomat na manetce, albo na kierownicy. Machnąłem na to ręką, ale to inny temat. Wyjęcie modułu 451 nic nie zmienia.
Jakieś pomysły w tym temacie? odlączać climatronic i nie wiem jak resztę? co to jest klawiatura?
Radio jest podłączone na osobnym bypasowym bezpieczniku w gniazdo bezpiecznikowe tylnej wycieraczki (aby działało po zapłonie). Więc radio wykluczam...
Według dokumentacji 32 to:
32 S232 5A klawiatura, radio, telefon, multimedia, auto-diagnostyka, ABS / ESP, Climatronic
Co było ostatnio grzebane? - zmieniana kierownica na 'multimedialną', dokładany przekaźnik 451, na osobnym bezpieczniku po stacyjce - moduł klawiszy na kierownicę, dołożony konwerter dla chińskiego multimedialnego radia (zasilany z bezpiecznika bypasowego po stacyjce - odłączanie nic nie daje) - działa, tempomat - działa tylko z manetki (vcds wykrywa klawisze tempomatu na kierownicy jako radia). Koledzy na forach piszą że dziala albo tempomat na manetce, albo na kierownicy. Machnąłem na to ręką, ale to inny temat. Wyjęcie modułu 451 nic nie zmienia.
Jakieś pomysły w tym temacie? odlączać climatronic i nie wiem jak resztę? co to jest klawiatura?
Radio jest podłączone na osobnym bypasowym bezpieczniku w gniazdo bezpiecznikowe tylnej wycieraczki (aby działało po zapłonie). Więc radio wykluczam...