Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tu masz chyba sterowanie odwrotne jeśli dobrze pamiętam. Widać to na tym pominiętym n75. Ciekawe jak na odłączonym tym wężyki i zaślepionym np śrubką. Powinno bić ciśnienie już od dolu i przeładować wraz ze wzrostem obr. Przepływa chyba też leciutko już zaniża ale jeszcze nie ma tu tragedii. Chyba bym faktycznie wymienił ten n75 na początek.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2019
Reputacja:
0
ok, zamówiłem nowy N75, zobaczymy jak będzie po wymianie, dam znać i opiszę na forum
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2019
Reputacja:
0
w między czasie wkurzało mnie dość spore dymienie przez dłuższy czas po odpaleniu, wg wskazówek które zamieszczałeś na forach zaślepiłem wężyk idący do EGRa , problem zniknął od ręki, nie dość że w ogóle nie dymi to stał się żwawszy na niskich biegach wszystko zgodnie z oczekiwaniami
Nadal mam problem z odpaleniem jak dłużej postoi i jest zimny. Wygląda to tak że przy pierwszym pokręceniu kręcę nim przez 3-4 sekundy, nie zapala, wyłączam zapłon, przekręcam kluczyk zostawiam tak na 5-10 sekund i drugie kręcenie silnika odpala od strzała. Podejrzewałem świece, wszystkie demontowałm i sprawdzałem miernikiem - sprawne, podpinałem pod aku - wszystkie grzeją.
Zmieniłem dawkę startową w VAG kanał 005 na większą i czas grzania świec na dłuższy. Efekt mizerny ale przeglądając VAGa widzę temp zewnętrza pokazuje 26 stopni C gdzie na zewnątrz 7 stopni. Zatem czujnik powietrza zewenętrznego szwankuje. Czy w Ford Galaxy 2003 VGR 1 jest on zintegrowany z przepływomierzem czy jest osobny ?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jak temp zewnętrzna to w zderzaku jest. Temp cieczy to na króćcu a jak temp powietrza zasysanego to w czujniki map od ciśnienia doładowania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Logi złe zrobiłeś. Masz powoli jadąc (np 20 km/h) zapodać bieg np 4 lub 5 i pedał gazu w podłogę. Tak się rozpędzasz na tym biegu aż do około 4000 obr. Tylko pedał gazu w podłodze, nic nie zmieniasz biegów nie popuszczasz gazu itp spraw.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 10
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2019
Reputacja:
0
Niestety nie mam takiej długiej prostej w pobliżu żeby to lepiej zrobić, generalnie odcinał zawsze przed 3000 obrotów a teraz nie ma tego efektu, mogę spokojnie rozpędzić się do 140 i czuć że ciągnie całkiem ok jak na 90koni. Z pewnością wymiana N75 dużo pomogła, jeszcze MAF został mi do czyszczenia lub wymiany bo też wyniki dość słabe
Dam znać jak będę na trasie i po wymianie MAF
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jak zrobisz logi to ci powiem czy przeplywka do wymiany. Nie musi być tak sztywno od 1500 obr do 4000. Możesz zacząć od 2000 i skończyć na 3500 obr.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.