25-07-2022, 10:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-07-2022, 10:18 przez Tomek Westfalia.)
Witam.
Mam następujący problem Z Sharanem 1,9 TDI ASZ 130 KM.
Od kilku tygodni po dłuższej jedzie powiedzmy kilkadziesiąt kilometrów z prędkością rzędu 90 -100 km/h na wyższych biegach (najbardziej wyczuwalne na 5 i 6) po mocniejszym dodaniu gazu zaczyna nim telepać jakbym wjechał na tarkę. W takich okolicznościach jeśli wrzucę na luz bez gazu to gaśnie i z rozrusznika aby odpalił trzeba chwilę pokręcić. Z rozpędu odpala szybciej ale wiadomo ,że to wyższe obroty niż na rozruszniku.
I tu pojawia się pytanie bo przypuszczam ,że się układ paliwowy się zapowietrza od czego zacząć poszukiwania.
VAG nie wywala błędów jedyne do czego można się przyczepić to korekcja na 4 cylindrze w okolicach +2. Za wymianę oringów miałem się zabrać już jakiś czas temu (nawet mam kupione oryginały) ale czy podczas jazdy jest się w stanie przez to zapowietrzyć ?
Pompa tandemowa ? pompa wstępna w zbiorniku? będę wdzięczny za wszystkie sugestie. Jedna rzecz która mi się jeszcze nie podoba (ale było tak od zawsze) po włączeniu zapłonu słychać jakby pompa w zbiorniku tłoczyła paliwo z powietrzem nie jest to jednolity przepływ. Ale było tak od zawsze i jeździł normalnie.
Mam następujący problem Z Sharanem 1,9 TDI ASZ 130 KM.
Od kilku tygodni po dłuższej jedzie powiedzmy kilkadziesiąt kilometrów z prędkością rzędu 90 -100 km/h na wyższych biegach (najbardziej wyczuwalne na 5 i 6) po mocniejszym dodaniu gazu zaczyna nim telepać jakbym wjechał na tarkę. W takich okolicznościach jeśli wrzucę na luz bez gazu to gaśnie i z rozrusznika aby odpalił trzeba chwilę pokręcić. Z rozpędu odpala szybciej ale wiadomo ,że to wyższe obroty niż na rozruszniku.
I tu pojawia się pytanie bo przypuszczam ,że się układ paliwowy się zapowietrza od czego zacząć poszukiwania.
VAG nie wywala błędów jedyne do czego można się przyczepić to korekcja na 4 cylindrze w okolicach +2. Za wymianę oringów miałem się zabrać już jakiś czas temu (nawet mam kupione oryginały) ale czy podczas jazdy jest się w stanie przez to zapowietrzyć ?
Pompa tandemowa ? pompa wstępna w zbiorniku? będę wdzięczny za wszystkie sugestie. Jedna rzecz która mi się jeszcze nie podoba (ale było tak od zawsze) po włączeniu zapłonu słychać jakby pompa w zbiorniku tłoczyła paliwo z powietrzem nie jest to jednolity przepływ. Ale było tak od zawsze i jeździł normalnie.