02-08-2023, 18:52 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2023, 18:54 przez wesol.)
No to tak. Pompka nr 4 kiepska i to bardzo. Chyba że ram na nie oringi liche ale raczej pompowtrysk słaby. No i przy turbo było grzebane na pewno bo wysterowanie bardzo niskie. Trzebaby skrócić sztangę trochę to lepiej będzie wstawać i szybciej osiągać ciśnienie zadane. Poza tym na pewno było grzebane w sofcie czyli jakiś chiptuningiem robiony bo doładowanie podniesione dosc mocno.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Dziękuję za pomoc, przejrzę te elementy. W samochodzie nikt nie grzebał w sofcie ale to może jeszcze coś innego, odezwę się po sprawdzeniu. Jeszcze raz dziękuję.
29-08-2023, 19:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-08-2023, 19:27 przez brratek.)
Cześć.
Mam i ja prośbę o analizę logów. Sharan AFN 414 kkm. Podejrzewam przepływkę (szyściłem ją już nie raz ją sprajem do elektroniki), wsio niby szczelne, EGR odłączony z podciśnienia - wężyk zaślepiłem...
... zapomniałem dodać że vcds wyświetla błąd zwarcia do masy. Jak to sprawdzić; sondami miernika dotykać pinów na wtyczce (czy i też na gnieździe) i sprawdzać czy na którejś parze występuje ciągłość obwodu?
Objawy w czasie jazdy to podszarpywanie turba i wkręcanie się na dobrą moc powyżej 2000 rpm.