Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak cos ala taki elektrozawór. Z tym ze sa dwa rodzaje. Znaczy sie sa praktycznie identyczne tylko roznia sie sama wtyczką. Masz go na podszybiu nad kolektorem dolotowym. Troszke tam ciasno ale spoko dasz rade. Mozesz tez zamienic z tym od EGRa- sasiedni bo sa zamienne.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
podepnę się do tematu u mnie są dwa identyczne te same nr i oba są czarne który patrząc na silnik jest z lewej strony ( filtra powietrza)?
SHARAN 1,9 T
DI 115 kM 2002
Skoda Roomster 1.6 TDI 2010
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
najlepiej spisz numer jaki masz na zaworku sprawdź jaka wtyczka żebyś nie kupił z inną.
Potem wymień ten bliżej filtra powietrza to N75. Ale sprawdź tez wężyki które idą b nieszczelność na nich daje tez taki efekt.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
niech kupi tych wezykow ze 3 metry w agromie ( po chyba 2 czy 3 zl za metr) i niech wymieni dla pewnosci. Elektrozaworki sa zamienne- te biale i te cale czarne. Wazny kształt wtyczki bo inaczej bedziesz musial lutowac.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 474
Liczba wątków: 34
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Kiedyś regenerowałem te zaworki ,na you tube powinien być film.
Liczba postów: 96
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Panowie mam pytanko czy te dwa nr zaworów czym się różnią (mam na myśli typ)
bo miałem u siebie założone obydwa i który jest n75?
1J0 906 627 25/04
7.22903.20 04T167
1J0 906 627 48/03
7.22903.20 03T328
SHARAN 1,9 T
DI 115 kM 2002
Skoda Roomster 1.6 TDI 2010
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
coprawda nie sprawdzalem po tych nr ale jesli wtyczki sa takie same i pasuja to sa zamienne te elektrozaworki. Moze byc tak z ejeden bedzie miał biala góre a drugi czarna ale to nie przeszkadza. Poprostu jeden bedzie dedykowany do turbiny a drugi do egr czyli n75 i n108. Dla sprawdzenia elektrozaworkow zamienia sie je miejscami.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.