18-03-2012, 09:20
sa dokladnie takie same. sprawdzalem osobiscie - w poprzednim golfie mi siadl a ze jak kazdy egr mialem zaslepiony wiec elektrozaworek byl zbedny to dokonalem zamiany ia auto pracowalo poprawnie-mam nawet gdzies jego logi wiec moge udowodnic. Poza tym obroty nie maja nic do tego. ECM steruje tak by utrzymac zadane cisnienie doladowania a cz to bedzie wymagac wypelnienia elektrozaworka w 60 czy 70% nie jest istotne.
Dodam jeszcze ze bardzo podobne elektrozaworki sa wykozystywane np w oplu i tez sie da je zamienic. np opel astra G 1.7dti isuzu czy masa astr H. póki cewka jest sprawna to mozna taki elektorzaworek rozebrac i naprawic w domowych warunkach. Ja dzialam zapobiegawczo i aplikuje raz na jakis czas odrobine nafty, ropy czy odrdzewiacza w te elektrozaworki.
Dodam jeszcze ze bardzo podobne elektrozaworki sa wykozystywane np w oplu i tez sie da je zamienic. np opel astra G 1.7dti isuzu czy masa astr H. póki cewka jest sprawna to mozna taki elektorzaworek rozebrac i naprawic w domowych warunkach. Ja dzialam zapobiegawczo i aplikuje raz na jakis czas odrobine nafty, ropy czy odrdzewiacza w te elektrozaworki.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.