15-11-2013, 00:20
Dzięki za odpowiedź.
Dodatkowe pytanie - co może być powodem, że na zimnym silniku wysprzęglik działa w miarę OK (luz na pedale sprzęgła jest około 10-15% wysokości pedału) - a jak silnik i skrzynia są rozgrzane - to luz na pedale zwiększa się do 30-40% wysokości pedału? (i wówczas są problemy ze zmianą biegów)
Czy to może być właśnie objaw zapowietrzonego wysprzęglika lub pompy sprzęgła?
S.C.
Dodatkowe pytanie - co może być powodem, że na zimnym silniku wysprzęglik działa w miarę OK (luz na pedale sprzęgła jest około 10-15% wysokości pedału) - a jak silnik i skrzynia są rozgrzane - to luz na pedale zwiększa się do 30-40% wysokości pedału? (i wówczas są problemy ze zmianą biegów)
Czy to może być właśnie objaw zapowietrzonego wysprzęglika lub pompy sprzęgła?
S.C.