01-12-2013, 21:33
Witam!
Kończę wątek.
Wymiana płynu i odpowietrzenie układu wysprzęglika pomogło na dwa tygodnie. Potem znowu to samo - tak jakby tarcza sprzęgła skleiła się z kołem.
Tak więc zdecydowałem się na wymianę kompletu:
- koło dwumasowe
- tarcza sprzęgła
- docisk
- wysprzęglik hydrauliczny
Wszystko firmy LUK
Części około 150 zł - robota 500.
Teraz jest super - pedał sprzęgła chodzi leciutko, silnik jest bardziej cichy i podczas zatrzymywania silnika (przy wyłączeniu zapłonu) silnik staje bardzo płynnie (nie ma takiego "zabujania" silnika i metalicznego dźwięku).
Zamykam wątek - jakby były jakieś pytanie - chętnie odpowiem.
S.C.
Kończę wątek.
Wymiana płynu i odpowietrzenie układu wysprzęglika pomogło na dwa tygodnie. Potem znowu to samo - tak jakby tarcza sprzęgła skleiła się z kołem.
Tak więc zdecydowałem się na wymianę kompletu:
- koło dwumasowe
- tarcza sprzęgła
- docisk
- wysprzęglik hydrauliczny
Wszystko firmy LUK
Części około 150 zł - robota 500.
Teraz jest super - pedał sprzęgła chodzi leciutko, silnik jest bardziej cichy i podczas zatrzymywania silnika (przy wyłączeniu zapłonu) silnik staje bardzo płynnie (nie ma takiego "zabujania" silnika i metalicznego dźwięku).
Zamykam wątek - jakby były jakieś pytanie - chętnie odpowiem.
S.C.