Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
Z dokumentacji mojego auta (140 km BRT) jest 3 razy wymieniany w serwisie wysprzęglik. To tak co 100 tysi. Według mnie oznacza ze musi to być raczej wadliwa część.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Albo bledna diagnoza.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
(10-11-2016, 08:58)ACTINA napisał(a): Podepnę się pod wątek. U mnie natomiast sytuacja jest taka, że pedał sprzęgła wraca na jakieś 70 - 80 %. Od jakiegoś czasu auto zaczęło mi przerywać na praktycznie każdym biegu. Jak cofnę nogą ten pedał sprzęgła to auto przestaje przerywać. To oznacza, że nie wraca do końca i sprzęgło się ślizga? To wina pompki sprzęgła czy może coś innego? Miał ktoś z Was taki przypadek?
Pozdrawiam
Grzegorz
kolego odpowietrz wysprzęglik i zobacz jak będzie, może też być pompka sprzęgła przy pedale uwalona i przepuszcza,ale ja bardziej stawiałbym na wysprzęglik,spróbuj odpowietrzyć najpierw i napisz czy pomogło
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
No mogla byc. przyjezdza auto ze sprzeglo chodzi ciulowo. sciagam skrzynie. Sprzeglo wyglada okej. Badamy wysprzeglik i wniosek ze go wymieniamy na gwarancji. Wymiana i dalej lipa. Dlubie juz we wszystkim-biore auto demowe z salonu i wyciagam z niego pompke sprzeglowa na podmianke. dalej lipa. Wyciagam przewod sprzeglowy ktorym podawany jest plyn. Drozny ale rozbieram go na czynniki pierwsze. kawalek plastiku utknelo w przewodzie z dlawika sprzeglowego. auto wreszcie chodzi dobrze. domyslilbys sie? Klient ma nowy wysprzeglik i przewod. Osobiscie to robilem. wiesz wogule co za dlawik i po co masz na sprzegle?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,342
Liczba wątków: 1
Dołączył: Nov 2015
Reputacja:
27
11-11-2016, 12:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-11-2016, 12:40 przez tolus24.)
Witam.
Kolega "Wesol" ma rację co do tego dławika, mającego oddziaływać na szybkość roboczą docisku poprzez zmianę przekroju przepływu czyli zmianę strumienia przepływu poprzez różnicę ciśnienia w miejscu dławienia, a po ludzku, żeby sprzęgło nie "strzelało" czyli po prostu szybkość działania docisku nie jest taka sama jak szybkość wciskania/puszczania pedału sprzęgła co powoduje równomierne załączanie/rozłączanie sprzęgła, kosztem dłuższego uślizgu, jako ewentualnego źródła problemu. Jednak usterka ta częściej trapi właścicieli niektórych modeli BMW gdzie ten dławik występuje jako osobny element czyli część zamienna.
Pozdrawiam
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Kontrolnie wyreguluj linki. Jak to nie pomoze to dalej bede mowil co moze byc nie halo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.