Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
witam w moim sharanie wystapila usterka i nie wiem czy jest to naprawialne czy tez nie.wyswietlacz climatronika zawsze sie normalnie zalaczal po odpaleniu auta a od dwych dni cos sie zmienilo po odpaleniu auta zalacza sie caly wyswietlacz i miga dopiero po okolo 10-15 sekundach wchodzi w ormalny tryb dzialania.gdzie moze tkwic przyczyna?
Liczba postów: 399
Liczba wątków: 7
Dołączył: Nov 2010
Reputacja:
1
Cześć po prostu spadło ci ciśnienie w układzie klimatyzacji i dlatego wyświetlacz miga musisz podjechać na serwis klimatyzacji niech zobaczą co się dzieje, chyba że sam masz Vaga to podepnij i powinno być w błędach ale na 90% to słabe ciśnienie w układzie ...
Liczba postów: 310
Liczba wątków: 27
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
lub usterka po zimie miałem to samo spadło cisnienie ale nie bez powodu zezarło mi rurki po zimie
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Jan 2012
Reputacja:
0
cisnienie jest ok podpiolem wyswietlacz z sharana kolegi i dziala wlasciwie wiec chyba czeka mnie zakup sterownika...
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
a nie lepiej podpiac vaga i sprawdzic jaki jest blad w klimie?? Wyswietlacz miga jak jest jaks usterka odnotowana. Moze jakis silniczek od klap szwankuje albo cos innego. vag podpowie gdzie szukac usterki. Mam to samo ale to wina umnie silniczka od obiegu zamknietego- temat znany bo to taka przypadlosc sga.
P.S. podawaj zawsze czy problem tyczy sga przed 2000r czy po.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 44
Liczba wątków: 3
Dołączył: May 2013
Reputacja:
0
U mnie dzisiaj się wszystkie symbole wyświetliły, nie miałem dostępu do kompa, sprawdzę dopiero w poniedziałek co i jak ale podejrzewam, że właśnie spadło ciśnienie w układzie. Nawiew chodzi normalnie, po włączeniu klimy załącza się wentylator od chłodnicy a sama sprężarka się nie załącza. Pod koniec lata miałem sprawdzaną szczelność i uzupełniany czynnik w zaprzyjaźnionym warsztacie...
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Sprawdzajcie rurkę przed prawym kołem. tam jest taki moment, że rurka AMELINIOWA wychodzi spod osłony silnika i pod podłużnicą wchodzi pod nadkole do osuszacza. W tym miejscu jest odkryta, a amelinium strasznie nie lubi soli. Rurka puchnie jak równo oklepany rumun
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)