Liczba postów: 557
Liczba wątków: 25
Dołączył: May 2012
Reputacja:
3
jak go oglądałem na początku maja to klima nie chłodziła, gościu miał to naprawić, jak przyjechałem po odbiór samochodu twierdził, że zrobił pełny serwis klimy nabił nowy czynnik, no i klima chłodziła chociaż nie mroziła i po kilku dniach przestała działać, ale zanim wykorkowała słychać było popiskiwania spod maski, nei mogłem namierzyć na którym kole, być może sprężarka
Liczba postów: 557
Liczba wątków: 25
Dołączył: May 2012
Reputacja:
3
właśnie tak myślałem, spróbuję jeszcze w weekend coś pogrzebać
Liczba postów: 557
Liczba wątków: 25
Dołączył: May 2012
Reputacja:
3
w piątek nabiłem klimę i niestety sprężarka nie startuje
wina prawdopodobnie leży po stronie cewki
prąd do niej dochodzi, sprawdziłem ją omomierzem i niestety obwód otwarty więc cewka do wymiany
ma ktoś jakiegoś manuala jak wymienić cewkę?
Liczba postów: 557
Liczba wątków: 25
Dołączył: May 2012
Reputacja:
3
Skoro nikt nic nie odpowiada to może z innej strony
czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czym różnią się, jeśli się różnią sprężarki
7M3 820 803A od 1J0 820 803A.
Wizualnie są identyczne oznaczenie SD7V16 mają na sobie identyczne.
Jest to numer sprężarki od Golfa IV a te są znacznie tańsze niż do Szarika
Liczba postów: 557
Liczba wątków: 25
Dołączył: May 2012
Reputacja:
3
07-08-2012, 12:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2012, 12:33 przez wojci.)
jak po omacku?
Był problem z czujnikiem ciśnienia - wymieniłem
Za mało czynnika - nabiłem (odessanie i nabicie ponowne będzie bezpłatne)
Prąd dochodzi do sprężarki ale nie startuje, sprawdzałem oporność cewki - obwód przerwany.
Nie mam pewności co do sprzęgła, wolę więc założyć używkę działającą i mieć z głowy.
Swoją postaram się opchnąć, co do samej sprężarki też nie mam pewności.
Klima chodziła przez kilka dni i zdechła.
Myślę, że zmiana sprężarki będzie najprostszą drogą
"chłopaki co angliki ciągną" to skąd są? tzn jaka lokalizacja?