Liczba postów: 82
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
0
zwlekanie nic nie da a mozepogorszyc sprawe... jesli pompa "sie wyciera" i zanieczyscza plyn opylkami metalu to moze doprowadzic do uszkodzenia maglownicy...
lepiej wymienic kiedy jeszcze dziala niz czekac na "the end"
standardowo plukanie i wymiana plynu wspomagania oraz do zbiorniczka na miesiac mocny magnes
Liczba postów: 220
Liczba wątków: 9
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
14-02-2012, 04:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2012, 23:10 przez sp6qkx.)
Witam ,
Miałem podobny problem , pare dni temu przerabiałem ten temat ,
przy odrobinie chęci mozna naprawić samemu .
W moim przypadku problem polegał na tym iż wyrobiła się aluminiowa tuleja 17x20x22
oraz simering 17x29.9x7 który zastąpiłem nowym 17x30x7 ( kupiona za 4-5zł ) ,
był jeszcze porysowany wałek który przetoczył mi znaomy z 17 na 16
oraz dopasował nową tuleje mosiężną (używane w rozrusznikach )
o rozmiarach 16x20x22 , po instalacji pompa pracuje jak nowa ..
Pozdrawiam
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 9
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Witam. Wspomaganie w moim sharanie nie działa najlepiej. Przy maksymalnym skręcie kół wydaje nieprzyjemne piski i stuki. Nie wiem czy to wina luźnego i zużytego paska, czy coś się dzieje z pompą wspomagania. Kilka razy zdarzyło się że w czasie skrętu jakby na sekundę zabrakło wspomagania. Poziom płynu jest OK. Proszę o jakieś podpowiedzi co można zrobić?
WV Sharan 2.0 B '98r
Patryks83
Użytkownik niezarejestrowany...
Witam wszystkich.
Mam VW sharana 1.9 ,97 rok.
Wymieniłem dziś, tuleję na wahaczach, końcówki drążków, sworznie kulowe wahaczy i łączniki stabilizatorów, niestety okazuję się że mam luzy na kierownicy, przy szybkim ruszaniu kierownicy prawo-lewo słychać stuki w maglownicy.... Czy może ktoś miał taki problem i naprawił to bez jej wymiany czy oddawania do regeneracji??? Czy może można dostać części do regeneracji (nie chodzi o uszczelniacze, raczej o zębatki które tam występują)?
Z góry dzięki za pomoc!
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
to nie takie proste ze sobie cos tam wykrecisz, wymienisz i w 20 minut bedzie po sprawie. PRzekladnia do wyciagniecia i raczje do oddania do regeneracji lub wymiany. Zobacz jeszcze czy masz na tej przekladni taka srube z nakretka kontrujaca. JEsli jest to jest to wlasnie sruba do regulacji luzu miedzy listwą a kolem. Dokrecisz leciutko i powinno byc juz dobrze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 292
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
A może jest luz na drążkach kierowniczych? Jak mocno wybite to też bedzie stukac.
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zakladalem ze koncówki i drazki sprawdzone bo to przeciez 5 minut roboty.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Patryks83
Użytkownik niezarejestrowany...
To nie końcówki ani nie drążki na 100% przekładnia, a co do tej śruby to już ją dokręcałem i nie zmniejszyło luzu po prostu zaczęło się ciężej kręcić kierownicą, ale luz i stuki dalej wyczuwalne....
Liczba postów: 167
Liczba wątków: 22
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
Podepne sie pod temat
Mam taki problem ze jak jade na trasie to czuje kazda dziure na kierownicy tzn czuje na niej drgania i ze tak powiem lekko ucieka mi w lewo i prawo tak ze musze dokontrowac innaczej mowiac malo stabilny jest uklad kierowniczy z tym ze nic mi nie puka stuka itd na przegladzie bylem i wszysko ok opony nowe wywazone zbierznosc ustawiona
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Collega jakie masz ET w felgach??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.