Liczba postów: 316
Liczba wątków: 12
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
0
Ja się podepnę może trochę nie w temacie rozmowy, ale czy się różni zawieszenie sport od zwykłego? Sam posiadam sport (rozkodowałem dodatkowe wyposażenie i się dowiedziałem). Auto na pewno siedzi niżej niż poprzedni Sharan 1.8T, ale o ile?
Czy muszę wpełznąć pod auto i zczytać kody na amorkach i sprężynach, żeby się dowiedzieć? Było kilka czy jedna wersja tego zawiasu "sport"?
150KM -> 150kW
Liczba postów: 56
Liczba wątków: 6
Dołączył: Oct 2014
Reputacja:
0
Podpowie mi ktoś OCB z sprzężynami z passata na tył bo wielokrotnie o tym czytałem, są krótsze od SGA?
Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
Z tego co pisali koledzy jak chcesz posadzic dupke ostro to wtedy od passata.
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Liczba postów: 168
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
0
A co z przodem jak tył posadzisz? Oraz co z ori amorkami?
klaustrofobia: czyli lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami.
np.:
Idę do sklepu po piwo i boje się że będzie zamknięte.
Liczba postów: 473
Liczba wątków: 3
Dołączył: Dec 2016
Reputacja:
3
Jak dobrze kojarzę to kładą gwintowane zawieszenie. Z racji tego ze tyl i przy gwincie słabo sie glebi wyciagaja srube regulujaca tył. Ale wiekszosci i tak malo i klada sprezyny od passata
Ktoś Ci pomógł kliknij THANKS -->
VW Sharan 1.9 TDI AUY
Liczba postów: 187
Liczba wątków: 3
Dołączył: May 2012
Reputacja:
3
Dokładnie tak jak kolega wyżej pisze, sprężyny z gwintu do passata b5 kombi, ale amorki muszą być z gwintu bo auto już nisko siedzi, z przodu też gwint, żeby przód nie był wyżej
Liczba postów: 66
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2016
Reputacja:
0
Tak przy okazji , po weekendzie bede miec na sprzedaz swoje tylne sprezyny z gwintu FK. Jezdzily oszczednie 14 miesiecy. Po wyjeciu zrobie fotki.