Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Dzięki, pewnie niedługo będzie okazja coś pożyczyć to się przekonam...
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 653
Liczba wątków: 83
Dołączył: Nov 2012
Reputacja:
0
Ja mam inny u siebie, pomijam, że nie wiem za bardzo jak go wypiąć ( z boku haka po prawej jest coś do zwalniania - gumowany uchwyt, ale nie drgnie w żadną stronę... muszę przejrzeć tabliczkę znamionową bo ze strony którą ktoś podał, żaden nie jest podobny.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Wole sie wpiac normalnie w przewody bo to robota w analogu. Robienie jak po oryginale w 7N to juz wiadomowpinanie sie w CAN,aktywacje itp- pytam sie po co mi to? By miec kontrolke na szafie?? Dzieki nie potrzebuje. WIemze cos mam podczepiony czy tez nie mam. Im prosciej tym lepiej wg mnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 49
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
20-04-2013, 19:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2013, 19:17 przez andrzej_7777.)
wiadomo że po analogu łatwiej, pytanie jaka jest różnica w działaniu ESP?
był : Passat B3 2.0 16v
był: Polo 6N 1.4 16v
Jest: Passat B4 1.8
Jest: Sharan 1.9 TDi
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
a co ma esp do haka??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 49
Liczba wątków: 7
Dołączył: Aug 2011
Reputacja:
0
Do samego haka nic niema, ale do ciągnięcia przyczepy już tak.
W Audi A6 miedzy innymi trzeba przekodować w Silniku, ESP, CAN, poziomowanie auta i wspomaganie parkowania.
był : Passat B3 2.0 16v
był: Polo 6N 1.4 16v
Jest: Passat B4 1.8
Jest: Sharan 1.9 TDi
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
To jest temat dotyczący instalacji haka w autach w nowej budzie Czyli wszystkie Sharany i Alhambry od 2010.
Panowie taka prośba - proszę nie mieszać - użytkownicy starszych aut aby nie mieszali doświadczeń z instalacji w starszej budzie do nowego typu auta bo to inna historia, no chyba że mają jakieś doświadczenie w instalacji w nowym modelu nadwozia 7n0
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2015
Reputacja:
0
pamiętajmy że oryginalnie jak jest montowany hak to dokładany jest drugi wentylator na chłodnicę.
Liczba postów: 17
Liczba wątków: 1
Dołączył: Aug 2016
Reputacja:
0
04-09-2016, 20:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-09-2016, 20:06 przez Iirreekk.)
Potrafi ktos podac info jak
Oryginalny hak otwierac i zamykac bez modołu
Wiem jakie to kable są to 3 kable trzeba zmienić tylko
Polaryzacje przy pomocy akumulatira i trzech kabli potrafie ale wolałbym na oryginalny przełocznik?
Potrafi ktos podac info jak
Oryginalny hak otwierac i zamykac bez modołu
Wiem jakie to kable są to 3 kable trzeba zmienić tylko
Polaryzacje przy pomocy akumulatira i trzech kabli potrafie ale wolałbym na oryginalny przełocznik?