Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 4.8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
instalacja haka 7n0
#11
Dzięki, pewnie niedługo będzie okazja coś pożyczyć to się przekonam...
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz




#12
Ja mam inny u siebie, pomijam, że nie wiem za bardzo jak go wypiąć ( z boku haka po prawej jest coś do zwalniania - gumowany uchwyt, ale nie drgnie w żadną stronę... muszę przejrzeć tabliczkę znamionową bo ze strony którą ktoś podał, żaden nie jest podobny.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz
#13
Sam nie dawno przerabiałem temat podpięcia hak oryginalnego w nowym shariku . Sprawa u mnie wyglądała tak . Brak wiązki w samochodzie . Dodatkowo koszt klapki do elektrycznego haka , przełącznik do zwalniania haka . Kupe rozbierania aby wiązke doprowadzić do centralki z przodu przy czym ta wiązka która idzie do centrali bezpieczników tylko aso . Dodatkowo kodowanie w servisie . Dałem sobie spokój i zakupiłem hak PL z modułem uniwersalnym , hak wkładany od dołu troszkę poprzerabiałem mocowanie gniazda wtyczki i dorobiłem zaślepke w blędzie od zderzaka i nic nie widać hak jest cały schowany . Jak będę miał chwile czasu to wrzucę foty . Lepiej niż oryginał. Smile
Odpowiedz
#14
Wole sie wpiac normalnie w przewody bo to robota w analogu. Robienie jak po oryginale w 7N to juz wiadomowpinanie sie w CAN,aktywacje itp- pytam sie po co mi to? By miec kontrolke na szafie?? Dzieki nie potrzebuje. WIemze cos mam podczepiony czy tez nie mam. Im prosciej tym lepiej wg mnie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#15
wiadomo że po analogu łatwiej, pytanie jaka jest różnica w działaniu ESP?
był : Passat B3 2.0 16v
był: Polo 6N 1.4 16v
Jest: Passat B4 1.8
Jest: Sharan 1.9 TDi
Odpowiedz
#16
a co ma esp do haka??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#17
Do samego haka nic niema, ale do ciągnięcia przyczepy już tak.
W Audi A6 miedzy innymi trzeba przekodować w Silniku, ESP, CAN, poziomowanie auta i wspomaganie parkowania.
był : Passat B3 2.0 16v
był: Polo 6N 1.4 16v
Jest: Passat B4 1.8
Jest: Sharan 1.9 TDi
Odpowiedz
#18
To jest temat dotyczący instalacji haka w autach w nowej budzie Czyli wszystkie Sharany i Alhambry od 2010.
Panowie taka prośba - proszę nie mieszać - użytkownicy starszych aut aby nie mieszali doświadczeń z instalacji w starszej budzie do nowego typu auta bo to inna historia, no chyba że mają jakieś doświadczenie w instalacji w nowym modelu nadwozia 7n0
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Odpowiedz
#19
pamiętajmy że oryginalnie jak jest montowany hak to dokładany jest drugi wentylator na chłodnicę.
Odpowiedz
#20
Potrafi ktos podac info jak
Oryginalny hak otwierac i zamykac bez modołu
Wiem jakie to kable są to 3 kable trzeba zmienić tylko
Polaryzacje przy pomocy akumulatira i trzech kabli potrafie ale wolałbym na oryginalny przełocznik?
Potrafi ktos podac info jak
Oryginalny hak otwierac i zamykac bez modołu
Wiem jakie to kable są to 3 kable trzeba zmienić tylko
Polaryzacje przy pomocy akumulatira i trzech kabli potrafie ale wolałbym na oryginalny przełocznik?
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości