Ocena wątku:
  • 7 głosów - średnia: 3.57
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wiatraki chodzą cały czas
#1
Jak w temacie, wiatraki chodzą po wyjeciu kluczyka ze stacyjki, cały czas. Co robic? Galaxy tdi auy
Odpowiedz




#2

zdjąć klemę minusowąSmile

a poważniej to o co ci chodzi ? w czym jest problem ?

pewnie chodząbo chłodzą chłodnicę, temp jak w momencie "wyjmowania kluczyka" na vag najlepeij bo licznik moze klamac.
Jeżdżę na felgach KUTYCH firmy slik i dziur się nie boję - www.forgedwheels.pl
Odpowiedz
#3
Miałem taki przypadek w VW Touran 1.9 tdi. Silnik sterujący wentylatorami padł i trzeba było wymienić jeden wentylator sterujący na chłodnicy . może u Ciebie to samo. Oczywiście po wymianie wszystko OK. Pozdro
Odpowiedz
#4
(14-06-2012, 01:48)bartixr napisał(a): zdjąć klemę minusowąSmile

a poważniej to o co ci chodzi ? w czym jest problem ?

pewnie chodząbo chłodzą chłodnicę, temp jak w momencie "wyjmowania kluczyka" na vag najlepeij bo licznik moze klamac.

8 godzin od wyjecia kluczyka ze stacyjki dalej chłodzi silnik...tak?
Problem jest w tym własnie ze zapomniałem sprawdzic czy chodzą wiatraki i musze iśc je teraz sprawdzic;/
Odpowiedz
#5
U mnie chodzily caly czas nawet po wyciagnieciu kluczyka. tylko klema z baterii je zatrzymala.
Odpowiedz
#6
(14-06-2012, 23:28)mykmykmyk napisał(a):
(14-06-2012, 01:48)bartixr napisał(a): zdjąć klemę minusowąSmile

a poważniej to o co ci chodzi ? w czym jest problem ?

pewnie chodząbo chłodzą chłodnicę, temp jak w momencie "wyjmowania kluczyka" na vag najlepeij bo licznik moze klamac.

8 godzin od wyjecia kluczyka ze stacyjki dalej chłodzi silnik...tak?
Problem jest w tym własnie ze zapomniałem sprawdzic czy chodzą wiatraki i musze iśc je teraz sprawdzic;/

zrób sobie wyłącznik masy - tzw. hebel, dam ci go bezpłatnie.
mam taki używany z łady - 60Amperów Big GrinBig Grin i będziesz wyłączał..

albo naprawić usterkę. Big Grin

Nie pamiętam jak sterowane sa przekaźniki załączenia wentylator, czy z ECU czy z czujników temp..
ale coś mi mówi że z ecu.
czyli ecu moze dostawać gównianą infe z czujnka temp wody na trójniku u wyjścia z glowicy.
albo faktycznie jest ciagle wysoka temp. bo na przykład pierdyknąła uszczelka w głowicy i gotuje się płyn w głwoicy i para zalewa czujnik temp w tym że trójniku.

choć to trochę nielogiczne, bo na wyjściu z głowicy moze być bardzo gorąco.. i ciągle by właczało wentylator.
czyli z czujników bliżej chłodnicy..
kto ma schemat elektr i mi sprawdzi jak sterowane są wentylatory?????

sprawdź wskazania na vag i dołóż na m na forum.

Jeżdżę na felgach KUTYCH firmy slik i dziur się nie boję - www.forgedwheels.pl
Odpowiedz




#7
Witam
Odświezam temat mam ten sam problem, po włączeniu tylko zapłonu od razu włącza mi sie wiatrak i dmucha cały czas.
Po podłączeniu pod kompa pokazało błąd ze sterowania wiatrakami coś takiego. Gdzie to szukać i co radzicie robić?
Sharan 1.9 TDI 115KM 2001r.
Odpowiedz
#8
albo bedzie dokladnie podany blad albo temat bedzie zamkniety bo cos takiego to na forum wróżek zapraszam.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#9
Sprawdź kontakt na czujniku temperatury - wiatraki startują, jak jest odłączony.
[Obrazek: wqdz690429546a.GIF] Piszę poprawnie po polsku.

kiedyś Galaxy 2,3 i Sharan 1,8, teraz MB R500
Odpowiedz
#10
Sory ale nie zdzazylem spisac kodu bledu jak bylem u kolegi pod podpieciu VAGA.
Czujnik temperatury juz nawet wymienilem, bo myslalem ze walniety...
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  2.0 TDI BRT - czas grzania świec żarowych iksiak 8 3,372 12-12-2019, 22:00
Ostatni post: iksiak
  silnik gasnie co jakiś czas grażyny 11 6,130 07-09-2019, 09:15
Ostatni post: sgaVAN

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości