14-07-2012, 13:55
Witam otóż jak w temacie bo nie znalazłem interesującej mnie odpowiedzi dziś sprawdzałem swojego szarika na VAg.u4.9 działanie pompy wtryskowej,dawki paliwa idt. na zakładce cisnienie paliwa miedzy wtryskiwaczami wyszło mi rózniece miedzy wtryskiem 2 a 3 - 73.
miedzy 4 a 3 -190miedzy 1 a 3- 117 i teraz mam pytanie czy ten drugi wtrysk (sterujący) może byc padnięty?ze takie niskie wartości wskazuje? obroty były okolo 860 czyli jałowe na zagrzanym silniku. i teraz kolejne pytanie jesli to wina wtrysku to czy mogę kupic same końcówki i je po prostu wymienic?znalazłej je tu do modelu silnika AFN o srednicy 0,205mm:
http://allegro.pl/koncowki-wtryskiwaczy-...20286.html...
zawsze to taniej niż całe wtryski ale czy tak mozna zamienic?ewntualnie może takie wstawic STD, VW TDI DSLA150P502 BOSCH 0433175087 – zastąpiony przez 2437010082, 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm czy by podeszły do tej samej obudowy po starych moich wtryskach czy juz trzeba by kupic inny komplet ? i cos potem trzeba regulowac przy pompie?Z góry dziękuje za jakies informacje na ten temat i pozdrawiam
miedzy 4 a 3 -190miedzy 1 a 3- 117 i teraz mam pytanie czy ten drugi wtrysk (sterujący) może byc padnięty?ze takie niskie wartości wskazuje? obroty były okolo 860 czyli jałowe na zagrzanym silniku. i teraz kolejne pytanie jesli to wina wtrysku to czy mogę kupic same końcówki i je po prostu wymienic?znalazłej je tu do modelu silnika AFN o srednicy 0,205mm:
http://allegro.pl/koncowki-wtryskiwaczy-...20286.html...
zawsze to taniej niż całe wtryski ale czy tak mozna zamienic?ewntualnie może takie wstawic STD, VW TDI DSLA150P502 BOSCH 0433175087 – zastąpiony przez 2437010082, 2,5 TDI SILNIK AEL średnica otworków 0,210mm czy by podeszły do tej samej obudowy po starych moich wtryskach czy juz trzeba by kupic inny komplet ? i cos potem trzeba regulowac przy pompie?Z góry dziękuje za jakies informacje na ten temat i pozdrawiam