Liczba postów: 22
Liczba wątków: 5
Dołączył: Apr 2012
Reputacja:
0
Witam, jak w temacie , podczas jazdy po mieście wszystko jest normalnie przyspiesza jak rakieta, dopiero tak na 4 biegu obroty ok 2000 rpm zaczyna szarpać powyżej 2400 rpm ciągnie dalej bez szarpania. Zawór N75 sprawdzony i przeczyszczony, przepływomierz też czyszczony, sprawdzałem Vagiem silnik : zero błędów. Dodam może że turbina świszczy ale czy to oznaka że już jest na wykończeniu? Podejrzewam że trzeba zrobić logi, proszę koledzy powiedzcie które bloki czy statyczne , czy dynamiczne, (nigdy jeszcze nie robiłem bo bateria w laptopie trzyma 5 min, proszę o wyrozumiałość). Czy warto jeszcze coś sprawdzić?
Liczba postów: 606
Liczba wątków: 21
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
ja mam to samo ale mi sie wydawało ze to poduszka silnika bo czuc drżenie całej budy
Liczba postów: 606
Liczba wątków: 21
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Były zestawy regeneracyjne dawane do nich o ile dobrze pamiętam razem z wymiana półosi prawej i podpory
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
gdzies czytalem tez ze ktos wymienial przeguby na jakies zamienniki i pozniej byly tez cyrki ze telepotalo całą budą. Wlasnie problemem w sga jest calosc przeniesienia napedu do ukladu różnicowego po koła.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 279
Liczba wątków: 22
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
3
Ja tak miałem na spidanach po zamianie na Lobro problem zniknął .
[url=http://vag-[...]]
Liczba postów: 606
Liczba wątków: 21
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Tylko mnie dziwi ze jak dam mocniej gazu to mocniej trzęsie jak mniej to mniej trzęsie
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
bo wibracje sie ujawniaja jak jest przenoszona wieksza moc. predkosc obrotowa nie ma az tak duzego znaczenia. Temat znany nie tylko w SGA. PRzyspieszasz i sa wibracje. Problem musi lezec albo w półosiach( przegubach) albo podporze. Robia sie luzy na wielofrazach zarowno w przegubach jak i w polosi podpory. Jak dobrz epódzie to w nastepny weekend zdam relacje czy sie poprawilo. Jak nie to tez bede myslał o przegubach.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 606
Liczba wątków: 21
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
noi liptop przez duże LLL ;( pompki wszystko ok zecz dzieje sie przy obrotach 2000 - 2400 a potem jest cisza mechanik mówi ze wszystko sprawdził i wychodzi na dwumas leci w kulki czy mechanik ma racje ? przerobiłbym na sztywno ale to troche kosztuje a co jak mi to efektu nieda i dalej bedzie telepotac ;/ ??