Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Witam,chciałbym kupić sharana alhambrę lub galaxy rocznik 2005-6 silnik raczej 1.9 .Proszę o informację czy te auta rdzewieją ,czy może są ocynkowane? Chciałbym auto bezproblemowe "tanie w utrzymaniu" czy 1.9 tdi jest właściwym wyborem czy może lepiej galaxy 2.3 z gazem? Jeżdziłem 2.0 benzyną i nie odpowiada mi ten silnik-bardzo słaby dół ,do 3tyś nic się nie dzieje. Jeżdżę około 10.000 rocznie głównie po mieście kilku kilometrowe odcinki 5-8.Dziękuję z góry za porady,pozdrawiam.
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
układy elektryczne są mankamnem tych aut.
silniki, cóż. ja stary dieslow więc kupiłem VR6 i jestem zadowolony, silnik z zasady bezobsługowy, mocny, ma swoje kaprysy, ale ja zrobiłem juz 35 kkm i nic, gaz założony.
miałem też dylemat co kupić.
Diesle 116 i 131 konne PD są dobrymi motorami, ale musisz trafić na niewyeksplorowany a to jest trudne. Poza tym wymiana rozrządów, awarie turbin wrrr .
poza tym dla porównania zobacz ile jest postów na rożnych forach dotyczących silników diesla a ile VR.
ewentualnie 1.8T - ale tam też występuje tubo i rozrządy.
silnik 2.3 Forda dobry, bezawaryjny i żywotny silnik.
VR6 i 2.3 dobrze współpracują z LPG.
ja mam automatyczną skrzynię i sobie chwalę, wymiana oleju co 40 kkm i jeżdzi juz 240 kkm mam nalatane.
Liczba postów: 292
Liczba wątków: 14
Dołączył: Jun 2011
Reputacja:
1
Tten silnik 2.3 to świetnie sobie radzi z gazem jak masz części z górnej półki, a najlepiej motorcrafta. I też bywa kapryśny, ale fajnie się tym jeździ.
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
niektore czesci do tych fordowskich sa drogie lub niedostepne. Kiedys do tego 2.3 szukalem wlacznika swiatel wstecznych ktory to znajduje sie na skrzyni biegów tuz przy mechanizmie wybieraka. Czesc do kupienia tylko w aso za jakies chore pieniadze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
bez przesady, jest tego tyle na rynku że nie ma problemu z ich dostaniem.
poza tym z benzem masz mniej problemów.
Zobacz na forach ile pisze sie o usterkach diesla a ile o benzie.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Powiedzcie proszę jak z twardością zawieszenia w vr6 po 2000roku,czy jest takie miękkie jak w modelach z mniejszymi silnikami,czy twarde? I jeszcze interesuje mnie kwestia rdzy w trojaczkach w.w. roczniki,jest z tym problem,jeśli tak to gdzie,a może są ocynkowane?
Pozdrawiam
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
ty to masz jakaś obsesję na temat rdzy !!!!
masakra
pisałem Ci - nie rdzewieje bo to ocynk, ja zrobiłem tak, że kupiłem środek i poprawiłem fabryczną konserwację sam i mam spokój.
nie buja jak amerykańcem ale to nie auto sportowe, wiec jest ciut miększe
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Niestety nie dostałem żadnej odpowiedzi na moją prywatną wiadomość-pytania od kolegi "Sigma-74"
Ale jest twardsze od tych 1.9tdi i 2.0benzyna?
Liczba postów: 246
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jul 2011
Reputacja:
0
22-09-2012, 19:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2012, 20:02 przez Sigma_74.)
nie wiem czy jest, bo nie jeżdziłem nimi.
ja zmieniłem amorki z tyłu na KAYABA gaz -olej i twardo się zrobiło troszkę, seryjne miałem sam olej.