Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Nic ci ta instalacja nie da. Nie ma perpetum mobile. Rozbicie wody na pierwiastki skladowe to duze zużycie pradu. Ponowne polaczenie gazow w wode to oddanie tej energii. Bilans wychodzi na zero ale tzeba liczyc straty w postaci ciepla i sprawnosci urządzeń. Sprawnosc nie wieksza jak 20-30 %. Innymi slowy jesteś w plecy a nie do przodu plus to ze jeszcze zaorasz alternator bo produkowac 15 Amper wiecej jak normalnie nie bedzie wiecznie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 309
Liczba wątków: 36
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
25-09-2012, 21:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-09-2012, 23:09 przez wesol.)
Okazało się że s500 stoi dwie ulice dalej i codzień koło niego przejeżdżam.Rozmawiałem tel. z właścicielem,na spotkanie umówiłem się na weekend.Powiedział że to działa,że ma mieście na benzynie pali 15-17 a z wodorem 4-5 litrów mniej.Powiedział że może taką instalację załatwić,że konsultował się z fizykiem i chemikiem i wszystko jest ok.Pooglądam w weekend.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
no to moze sie zglosic po nagrode nobla za zrobienie perpetum mobile. Skad ta energia sie niby bierze bo jakos trzeba naprodukowac tej mocy do poruszania sie. Mozesz mi to wyjasnić?? O tym calym HHO juz na nie jednym forum czytalem, sa fotki i opisy ale nie ma prawa to zadzialać.
Podczas drugiej wojny swiatowej w mysliwcach by uzyskac chwilowego wiekszego kopa ( by uciec przed wrogiem) był stosowany dodatkowy wtrysk wlasnie wody do cylindrów. Dzialało to jednak inaczej bo silnik byl bardzo goracy wiec woda ulegala rozpadowi na pierwiastki pochlaniajac cieplo silnika a za chwile wodór z tlenem ulegal ponownemu łaczeniu w procesie spalania. Wodór jest palny a tlen podtrzymuje spalanie. Mialo to jednak pewna wade- mozna blo stosowac to tylko przez kilka sekund no i silnik byl ostro przeciążony.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Jeszcze raz ci napisze. Rozlozenie wody na wodór i tlen wymaga energii. W tym przypadku energii elektrycznej. Spalenie wodoru i tleny powoduje oddanie energi w postaci cieplnej oraz nieco energii mechanicznej. Bilans taki nie moze wynosic 110% Sa straty i koniec kropka. To tak jakbyś chcial łądowac akumulator w domowej sieci by pozniej odlaczyc prad od elektrowni i ciagnac prad z tego akumulatora. Bilans jest ujemny bo sa straty.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 128
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
witam .zeczywiscie teoria elektrolizy wody wdaje sie nie oplacalne ale majac zamontowany taki sprzet w swoim aucie dalo mi wieksza dynamike silnika oraz mniejsze zuzycie paliwa na 100 ponad 20% co przy wiekszych przebiegach jest odczuwalne w kieszeni.teraz jestem na etapie zastosowania do ogrzewania domu .pozdrawiam
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Milion razy wolał bym silnik na sprężone powietrze.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 128
Liczba wątków: 0
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
witam calkiem dobry pomysl ylko jaki koszt i gdzie oszczednosci .pozdrawiam
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Chyba mowa o tym moim ulubionym silniku. Prosta konstrukcja a paliwem jest sprezone powietrze nabijane w butle w podwoziu. W domu masz sprezare i wielki zbiornik z tym powietrzem. Podjezdzasz i tankujesz sobie takie powietrze przez 3-4 minuty i mozesz na tym pokonac okolo 80 -100 km zaleznie od wielkosci pojazdu, masy, stylu jazdy oraz wielkosci zbiornikow z powietrzem. Czesci mechanicznym prawie wcale i praktycznie nie wymaga serwisowania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.