08-11-2016, 15:30
Jeśli pomiary obu grup 208 i 209 dają podobne wartości to jednak skłaniałbym się do zweryfikowania rozrządu (wymiany).
Uszkodzenie/zużycie nastawnika pokazywałoby przekroczone wartości jednej grupy.
No chyba, że przez przypadek obydwa nastawniki by były podobnie niesprawne i obydwa czujniki...
Wskazanie na obu kanałach podobnych wartości z dokładnością plus minus jeden do dwóch świadczy o tym, że obydwa wałki są jednakowo źle nastawiane.
Ciśnienie oleju warto sprawdzić, niemniej musiałoby być tragicznie z ciśnieniem aby takie odchyłki załapać.
Uszkodzenie/zużycie nastawnika pokazywałoby przekroczone wartości jednej grupy.
No chyba, że przez przypadek obydwa nastawniki by były podobnie niesprawne i obydwa czujniki...
Wskazanie na obu kanałach podobnych wartości z dokładnością plus minus jeden do dwóch świadczy o tym, że obydwa wałki są jednakowo źle nastawiane.
Ciśnienie oleju warto sprawdzić, niemniej musiałoby być tragicznie z ciśnieniem aby takie odchyłki załapać.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.