Ocena wątku:
  • 5 głosów - średnia: 2.2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VAG 17755 BŁĄD CZUJNIKA WAŁKA VR6
#41
Jeśli pomiary obu grup 208 i 209 dają podobne wartości to jednak skłaniałbym się do zweryfikowania rozrządu (wymiany).
Uszkodzenie/zużycie nastawnika pokazywałoby przekroczone wartości jednej grupy.
No chyba, że przez przypadek obydwa nastawniki by były podobnie niesprawne i obydwa czujniki...

Wskazanie na obu kanałach podobnych wartości z dokładnością plus minus jeden do dwóch świadczy o tym, że obydwa wałki są jednakowo źle nastawiane.

Ciśnienie oleju warto sprawdzić, niemniej musiałoby być tragicznie z ciśnieniem aby takie odchyłki załapać.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz




#42
Witam. Ostatnio pojawił mi się ten sam błąd, raczej bez dodatkowych oznak. Kasuję błąd i po jakimś czasie się pojawia, nie świeci się już "check" ale VAGiem wykrywa ten błąd. Jutro w będę sprawdzać pomiary, jeżeli diagnoza się potwierdzi - rozrząd - to jak szybko muszę działać? Właśnie szykuje mi się wyjazd ~1500km, wrócę ? ConfusedConfused
Odpowiedz
#43
Gwarancję chcesz na piśmie czy ustna wystarczy. Generalnie nie powinno się nic stać. Opis na forum masz które odczyty porobić by można było dać jakąkolwiek odpowiedź. Mamy tu na forum kilku fachowców od V6 więc myślę że coś tam powiedzą.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#44
Wypowiedź na forum chyba jest pisemna nie? Tongue
Odpowiedz
#45
„Na piśmie” czyli papier z pieczątką, znaczkiem skarbowym i potwierdzone notarialnie ;-)
Odpowiedz
#46
Mogę w razie co wykasować
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#47
E tam, screeny zapewne już dawno porobione... Wink
Odpowiedz
#48
Jeżeli dobrze rozumiem to chodzi o idle stabilization?
208 -7.0 CF
209 16.0 CF
210-211 oscyluje w granicach 0
Odpowiedz
#49
Instrukcja-kąt powinien zawierać się w granicach -8 do +8 stopni. W 209 widać,że ta wartość znacznie przekracza dopuszczalną wielkość. W pozycji 210 powinno być 0, a w pozycji 211 22. Po dodaniu gazu w 209 wartość do pewnej wartości obrotów silnika rośnie, w pozycji 211 maleje do zera. Przyczyną może być uszkodzony nastawnik wariatora. Może także być uszkodzony wariator. Gdyby to były wyciągnięte łańcuchy wartości w pozycji 208 i 209, tak jak napisał Skimir byłyby porównywalne. Nastawnik wstępnie możesz sprawdzić omomierzem-wartość około 14 omów.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Błąd vag 17560 - regulacja długoterminowa bercik350 16 15,916 26-04-2024, 23:59
Ostatni post: JarKo
  Błąd vcds 0573 g269 junak1956 3 368 18-08-2023, 22:31
Ostatni post: wesol
  Tiptronic błąd 17947 ? robson.li 17 5,168 15-11-2020, 22:30
Ostatni post: robson.li
  Błąd 18074, 17564, 17569, 16685 MikGno 13 13,468 27-08-2020, 19:21
Ostatni post: mat30
  EPC + błąd 17978 wojci 22 18,033 30-06-2020, 18:17
Ostatni post: Jaski82
Star Błąd vag 01539 ! Siwy2000 1 1,804 16-05-2020, 15:14
Ostatni post: Stefano
  Błąd czujnika ESP grizli 9 13,343 30-10-2018, 22:04
Ostatni post: lopez931
Question Błąd 00293 przełącznik F125, inne błędy związane z AG4 juby6 10 8,147 29-10-2018, 16:42
Ostatni post: tolus24
  Błąd ksenonów Koszał 1 1,929 18-12-2017, 15:33
Ostatni post: Koszał
  Błąd 741 kontrola pedału hamulca nieprawidlowy sygnał -błąd sporadyczny dames12345 12 16,274 28-11-2017, 20:28
Ostatni post: wesol

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości