Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
kolego sprawdz ustawienie pompek,bo coś mi się zdaje ze mechanior nie ma pojęcia o ustawianiu,bo jeżeli by było wszystko ustawione tak jak być powinno to auto powinno normalnie odpalać
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
(21-03-2014, 21:42)krisb napisał(a): Po wymianie rozrzadu i uszczelki pod głowicą on nie regulował pompowtrysków,twierdził ze są dobrze ustawione,uszczelke dał taką samą jak była,auto wczesniej paliło po 2 sek,a teraz po 8sek,to duża różnica.
Trzeba ustaweiac pompki bo pisales ze byla glowica planowana. nie da sie planowac glowicy jesli sie nie wyciagnie pompel z gniazd. wyciagniecie pompek z gniazd to trzeba nie dosc ze dac nowe uszczleki na pompki to ustawic w gniazdach je odpowiednio oraz ustawic "luz na pompce". W zasadzie to nie luz ale cos jak luz na zaworach sie czasami ustawia. Mimo wszystkostawiamtezna to ze gosc pewnie dal grubsza uszczelke pod glowica bo to dosc czesty blad mechaników w silnikach dieslowskich.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.