Liczba postów: 53
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
12-12-2012, 16:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-12-2012, 17:00 przez pamor.)
Szukam Silnika AFN do mojego sharana r. 99 110KM i mam pytanie:
Czy nie będzie kłopotu z przełożeniem jeżeli taki kupię z jakiegoś Audi czy Passata? W tych autach był montowany poprzecznie i czy nie będzie kłopotu z montażem w Sharanie?
Oczywiście jeśli ktoś ma taki na sprzedaż to proszę o sygnał.
I jeszcze jedno pytanie:
Często na aukcjach Allegro podają dwa symbole silnika Np: "AFN AVG" lub "AFN AHU". Dlaczego?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
zalezy skad ten A
FN jest z jakiego audi z jakiego passka. W jednych byl poprzecznie ustawuiony a w drugich podluznie. Sa male roznice wtedy. Same bloki w tdi sa czasami te same lub prawie te same i sa czasami oznaczenia np ahu/afn itp.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak ale inna bedzie miska olejowa w takim od podluzniak i poprzeczniaka. Jest jeszcze am pare innych drobnostek nieistotnych. Wazne jest to co on potrzebuje bo nie wiemy czy sam slupek czy jak. Otwory do poduszek tak ale łape na poduche ma juz inna. Podobnie sie sprawa miala np z silnikami w oplu 1.9 cdti z viki niby taki sam jak 1.9 cdti z astry H ( oba 150 konne) a aluminiowa lapa pod poduche inna i trzeba bylo przekladac ze starego silnika bo lipton.
AVF i AWX to to samo i nie jest wazne co oni tam pisza z tymi mocami i momentami to sciema. Ksiazkowo AUY w sharanczy tez ma miec 310 chyba niutona a tyle to ma ASZ. A AJM i AUY z golfa ( oba tam tez wystepowaly) mają po zdaje sie 280 niutona. Juz mnie jeden probowal przekonac ze nasz auy powiny miec 115 koni i 310 niutonów. To jest poporstu malo realne by mial duzego niutona a nieduza moc. Zreszta zerknij w moj wykres i mam w serii zamiast 115 koni neco ponad 120 koni czyli gratis a niutona cos 297Nm - czyli co brakuje?? Nie bo AUY z golfa czy AJM ma wlasnie tez po 115 KM i 280 Nm. Przejezycznie jakeis czy blad drukarski.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 5
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
No chyba jest tu ostra pomyłka że w audi i paskach były montowane silniki w poprzek Chyba ktoś tu zgaduje albo nie fachowo doradza.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
paskuow i audi bylo kilka kolego. i w starym pasku B4 spotkasz i w audi 80 AFNa a tam byly silniki poprzeczne. Passek B5 i audi A4 juz mialy silniki aFN podluznie postawione wiec nikt tu sie nie myli poza Twoja osobą.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 5
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
12-12-2012, 22:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-12-2012, 22:51 przez endriu1979.)
Żadne audi nie mialo silnika w poprzek I ja się nie myle tylko Ty chyba prubujesz zgadywać bo w audi b4 nie było silnikow afn
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
napewno w passkach starszych byl poprzeczniak afn a podluzniak byl w nowszym B5. Oba silniki AFN mozna bylo spotkac. ze stara 80 -siatka to sie zagalopowalem bo tam byly 1Z 90 konne ale nie wazne. Paski byly bo mam kolesia co ma jeszcze takiego starego paska z AFNem na pokladzie.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.