Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zimowa zasłona chłodnicy
#1
Witam,czy ktoś stosował zasłonę chłodnicy (przed wiatrem)w 1.9 ,czy to się sprawdza (szybciej robi się ciepło w środku),można taką kupić? Pozdrawiam
Odpowiedz




#2
W moim sharanie wsadzałem karton przed chłodnice i dodatkowo na filtr przeciw pyłkowy i wydaje mi się ze szybciej się nagrzewał.
SHARAN 1.9 TDI 110KM 1998r


http://images.chomikuj.pl/button/Jabol2.0.gif[/IMG][/URL]

http://www.ekobris.pl Sprzątanie biur,hal,osiedli Warszawa
Odpowiedz
#3
Czemu czas przeszły? A przeciwpyłkowy gdzie jest?
Odpowiedz
#4
Filtr przeciwpyłkowy jest na podszybiu po lewej stronie.
Sharan ADY 2.0 + LPG
Peugeot 406 - ukochane auto
Kiedy każdy pomysł zaczyna wydawać Ci się genialny - dopij wódkę i idź spać
Odpowiedz
#5
Własnie fajny post zastanawia mnie fakt czy przez ta zaslone szybciej moje Tdi bedzie sie nagrzewalo pozdrawiamUndecided
Odpowiedz
#6
Podobno od takiego zasłaniania może paść uszczelka pod głowicą - ile w tym prawdy nie wiem. Zasłoniłem część chłodnicy w swoim Szaranie zwykłym kartonem od piwa, ale jak się dowiedziałem o możliwości padnięcia uszczelki to odsłoniłem. Po 1 nic to nie dawało w moim przypadku, a po 2 wole naprawić dogrzewacz.
Odpowiedz




#7
tacini widzę świeżo po zakupie SAG odkrywa tajniki i tajemnice tych samochodów Big Grin nie ma co kombinować - zasłaniać to można w autach jak moje isuzu, już mówiłem. tu ma być sprawny dogrzewacz, pompka i układ chłodzenia i będzie ok. oczywiście rewelacji nie ma, bo to nie proste na krótkich dystansach te silniki dogrzać.
nie mam już galaxy ale ciągle chcę galaxie Big Grin
Odpowiedz
#8
Wlasnie u mnie lezy dogrzewacz i niestety na terenie moim brak dobrego fachowca to tez zapytalem z ciekawosci Blush
Odpowiedz
#9
Wlasnie taki sam patent miałem kiedys zastosowany we Fiacie 132 argenta karton z dziurami na chlodnicy i w zime tak sie jezdzilo ale co do Szatana to jakos mam styki wlasnie przez mozliwe skutki uboczneUndecided
Odpowiedz
#10
nie zalecam takich operacji. Uwazam ze nie ma potrzeby zaslaniac chlodnicy. w zeszlym roku nie mialem dogrzewacza i nie bylo tragedii. Jedyny minus to osiagniecie temp. roboczej dopiero po 15 km albo i lepiej. Termostatu jeszcze nie ruszalem ale raczej jest sprawny. Co do sprawdzania temp na wskazniku to ja bym uwazal bo moze nie odzwierciedlac faktycznej panujacej na samej glowicy. Czujniki sa na wezach itp wiec moze byc tak ze mimo nie bedzie duzej temp to moze byc nieszczescie. Poza tym sa tez przeciez przypadki ze temp oleju idzie mocno w gore a wody tylko nieznacznie. Generalnie w zime trzeba autem troszke poszaleć- dac mu w palnik mimo ze nawierzchnia ślizga i nie ma zbytnio jak tego robic. Zamulajac w zime nie osiagniemy temp roboczej nawet jakby zablokowac termostat.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości