Ocena wątku:
  • 4 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zimowa zasłona chłodnicy
#31
no nic Smile, należałoby ją wytrzeć Big Grin, jednak wolę jej nie mieć, bo nim się spali i odparuje to trochę olej rozwodni.
Odpowiedz




#32
JEST NADZIEJA!! Smile Przejechałem 7 km obserwowałem temp. wzrosła do 70 stopni. Zatrzymałem auto i sprawdziłem wąż chłodnicy,był ciepły.Termostat do wymiany.
"Czy szkoda mi auta"...-dwa miesiące wybierałem odpowiednie auto i wniosek był następujący: auto idealne nie istnieje,trzeba wybrać najbardziej odpowiednie.
A co do różnych "cudownych " materiałów to ja nie wierzę we wszystko co mówią: widziałem kuwete w kojcu zrobioną z kwaski 1mm ,gdy ją wyjęli po pół roku to tam gdzie pies oddawał mocz śladu blachy nie było. Instalacje w winiarniach zrobione z kwaski wytrzymują dwa lata.A niedawno w domu odpadł korek żeliwny z instalacji wodnej,po 8 latach rozpuściło się centymetr żeliwa. Tak więc....nie ma materiałów nie do ruszenia,kwestia środowiska i czasu.
Odpowiedz
#33
Dajcie proszę wskazówki jak się zabrać do wymiany termostatu w 130konnej wersji,szukałem ale konkretnego planu działania nie znalazłem.Z której strony się zabrać z góry z dołu ,z prawej czy z lewej? Ile litrów płynu wyleci i co z tym odpowietrzaniem...
Odpowiedz
#34
tak po prawej tronie od altka leko pod nim jest taki króciec plastikowy i na niego nachodzi waz wodny. w tym króćcu jest termostat. W google znajdziesz lub innych forach. Jaki tdi to niewazne i te starsze i te nowsze 1.9 tdi tak samo maja. Wymiana bajecznie prosta. Odpowietrzac w zasazie nie trzeba.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#35
Niestety wymiana termostatu prawie nic nie dała. Przy prawie 70 stopniach na wskażniku na starym termostacie wąż chłodnicy był ciepły,na nowym termostacie jest tak samo. Spalanie w mieście nadal 11 litrów przy normalnej jeżdzie.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości