Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nie nie ma roznicy. Jesli cos sie produkuje i nawet orbijakies zmiany poprawki ( nigdy sie nie produkuje czesci np 10 lat bez jakichkolwiek zmian) to trzeba to jakos rozróżniać bo bedzi emix nieprzecietny. Silniuczki sa te same. Jeszcz ebyl taki myk ze sei zmieniali dostawcy tych silniczkow- czyli producenci a oznaczenie vagowskie musi byc albo identyczne albo bardzo podobne wtedy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
etka tez niby rozroznia te silniczki jako "E" do ksenonów a "A" do zwyklych ale czy one sie czyms roznia to nie wiem, Ale logiczne wydaje mi sie ze powinny byc takie same i powinny dzialac zamiennie. Ja u siebie zalozylem od jakiego s opla i tez dziala poprawnie.
TU podawalem rozne nr tych silniczków.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
silniczek reflektora (Plastykowe przejrzyste po 2000) jak zmieniam wysokość swiecenia brzeczy poki go nie klepne reka, drugi dziala be zarzutu. Da rade wyciagnac silniczek bez rozpolawiania lampy?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Tak da się. Dwie śrubki go trzymają.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 62
Liczba wątków: 4
Dołączył: Nov 2014
Reputacja:
0
Dalo sie wyciagnac silniczek regulacji reflektora. W moim przypadku był zuzyty frez na plastykowym koleczku tym mniejszym. Spodziewalem sie zuzytego potencjometru.