Jaki kupić AKUMULATOR ???
25-02-2011, 23:50 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-12-2012 20:32 przez sharanista.)
Post: #1
Jaki kupić AKUMULATOR ???
przeszukalem forum i nie ma nic na ten temat

mam zamiar kupic akumulator ale jestem w kropce.
teraz w aucie mam wlozony duzy akumulator (w sensie gabarytow, taki podluzny)
nie wiem czy moge wlozyc do swojego sharana taki standardowej wielkosci

mam sharan 1.9tdi 1999 rok

SHARAN 1,9 TDI 81 kW 99'
Reklama
26-02-2011, 00:06
Post: #2
RE: akumulator
Możesz, przynajmniej stwierdzam tak po swoim przykładzie - ja mam rozmiar 'tradycyjny' chociaż jak się teraz zastanowię to faktycznie miejsca wzdłuż jest sporo.Tak czy inaczej u mnie aku trybi aż miło Wink

[Obrazek: icon1.png]
Zamów klubową naklejkę tutaj!
26-02-2011, 00:37
Post: #3
RE: akumulator
to jeszcze jedno dodatkowe pytanie
czy wystarczy mi przewodow do takiego mniejszego akumulatora
musze niebawem kupic bo juz na mnie pika 5razy przed pierwszym odpaleniem kazdego dnia

SHARAN 1,9 TDI 81 kW 99'
26-02-2011, 11:25
Post: #4
RE: akumulator
generalnie wielkość akumulatorów odpowiada ich pojemności znaczy jest do nich w jakich sposób proporcjonalna

musisz kupic zalecana pojemność do Twojego autka
Ja mam w TDI-ku z 99 r - 90 Ah - nie jest on ani mały ani duży (lecz w sam raz= - wiec nie kieruj sie jego wielkością tylko odpowiednimi parametrami
Jezeli bedzie za mały to potem będzie skutkowało z problemami przy rozrucu

[Obrazek: icon1.png]
[Obrazek: niebieski93alu.jpg]
27-02-2011, 00:44
Post: #5
RE: akumulator
Ostatnio kupowałem aku pamiętaj o grubości powyżej 80A np. Bosch robi grubsze aku.
ja kupiłem 78A Silver i jest ok....

ALHAMBRA 1,9 TDI 130 KM
Zapraszam:
http://www.pwachlewski.pl Big Grin
27-02-2011, 17:01
Post: #6
RE: akumulator
niebieski91 dobrze radzi. Silnik tdi odpali nawet na 60 Ah tak jak jest to np. w golfach mk3. Sharan ma ten sam silnik ale potrzebuje większego aku, bo ma wiele więcej urządzeń prądorzernych. Mam w swoim Afn 1999 - 92 Ah i jest ok.
27-02-2011, 22:32 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-02-2011 01:10 przez wurt72.)
Post: #7
RE: akumulator
a taki moze byc?
tylko nie wiem czy nie za bardzo pojemny bo ja nie jezdze duzo i nie wiem, czy doladuje do 90Ah

Centra Standard 90Ah 720A!!!

Numer handlowy: CC900
Napięcie: 12 V
Pojemność: 90 Ah
Prąd rozruchu: 720 A
Polaryzacja: prawy plus
Gwarancja: 24 miesiące
Wymiary: 353 mm (długość), 175 mm (szerokość), 190 mm (wysokość)
Typ: bezobsługowy wg. normy EN

SHARAN 1,9 TDI 81 kW 99'
28-02-2011, 13:30
Post: #8
RE: akumulator
zrobilem wywiad i ten o ktorym pisalem wczesniej jest zbyt potezny
wystarczy 72Ah i prad rozruchu w okolicach 700A
w zwiazku z tym, ze ja nie jezdze zbyt duzo, to nie doladuje 90Ah

SHARAN 1,9 TDI 81 kW 99'
14-04-2011, 17:14
Post: #9
akumulator
Ostatnio padł mi akumulator, po długim ładowaniu daje jeszcze rade ale widzę że trzeba kupić nowy...sharan 1999r. tdi. 110km, auto sprowadzone i od zakupu był akumulator 95Ah 850A.
Potrzebuje pomocy na temat parametrów i marki akumulatorów do sharana.
14-04-2011, 17:51
Post: #10
RE: akumulator
Kupiłem Bosch-a tylko uważaj po wyżej 95A są szersze i nie wejdą, ale 95A jest wery ok ....

ALHAMBRA 1,9 TDI 130 KM
Zapraszam:
http://www.pwachlewski.pl Big Grin


Skocz do: