Witam.
Który rok auta to jest i jaki typ skrzynki bezpieczników w tym mkI?. Stare zegary na czerwonej kostce 11pin powinny mieć stały +, 13pin po zapłonie +, 1pin i 3pin to stała masa, na 12pin przychodzi oświetlenie po włączniku świateł (sprawdzić czy się pojawia gdy postojowe włączone a podświetlenia brak), w nowszych zegarach mkI powinno być tak samo, od sprawdzenia tego musisz zacząć. Te pomiary, które przedstawiłeś, to czego się tyczą, bo nie napisałeś. Sprawdzenie polega też na obserwacji wartości i stabilności wartości prądu/napięcia, a nie tylko czy jest, co się dzieje w momencie włączania/wyłączania zapłonu też jest ważne.
Pozdrawiam
Który rok auta to jest i jaki typ skrzynki bezpieczników w tym mkI?. Stare zegary na czerwonej kostce 11pin powinny mieć stały +, 13pin po zapłonie +, 1pin i 3pin to stała masa, na 12pin przychodzi oświetlenie po włączniku świateł (sprawdzić czy się pojawia gdy postojowe włączone a podświetlenia brak), w nowszych zegarach mkI powinno być tak samo, od sprawdzenia tego musisz zacząć. Te pomiary, które przedstawiłeś, to czego się tyczą, bo nie napisałeś. Sprawdzenie polega też na obserwacji wartości i stabilności wartości prądu/napięcia, a nie tylko czy jest, co się dzieje w momencie włączania/wyłączania zapłonu też jest ważne.
Pozdrawiam